Web Analytics Made Easy - Statcounter

دكتر پهلواني مدير توانمند،پاكدست،خوشنام و از بدنه صنعت پتروشيمي مديرعامل شركت پتروشيمي اميركبير شد.

به گزارش ایران اکونومیست، پهلواني مديري از خطه جنوب و داراي دكتري مديريت صنعتي با گرايش توليد و عمليات از دانشگاه تهران است. او ١٨ سال سابقه اجرايي در صنعت پتروشيمي و داراي مقالات و كتاب متعددي در حوزه مديريت، مديريت پروژه و صنعت پتروشيمي است و پيش از اين مديرعامل پالايش نفت آناهيتا، معاونت هاي هلدينگ سرمايه گذاري نفت، گاز پتروشيمي ( تاپيكو)، مديرعامل فولاد اهواز و مديريت مركز توسعه مديريت پروژه صنايع پتروشيمي و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را بر عهده داشته است.
انتظار مي رود با ورود ايشان شاهد تحول و توسعه بيشتر در پتروشيمي اميركبير باشيم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند