Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور گفت: رویداد بین المللی «روح مقاومت»، ۱۱۰ روز بازخوانی مردمی از وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت دربین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و به منظور انجام فعالیت های گسترده در این حوزه، رویداد بین المللی  روح مقاومت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود:  ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با استفاده از ظرفیت مردمی مساجد با همکاری کانون های فرهنگی هنری فهما با اجرای رویداد بین المللی "روح مقاومت" گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اقدام نماید.


وی ابراز کرد: این رویداد با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت برگزار می شود

 

ابدالی پور بیان کرد: بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از دیگر اهداف این رویداد بین المللی است.

 

وی خاطرنشان کرد: این رویداد بین المللی با محوریت وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی اجرا می شود.


ابدالی پور با بیان اینکه رویداد روح مقاومت در دوبخش ملی و بین المللی برگزار می شود، گفت: رویداد بین‌المللی روح مقاومت، در بخش‌های مختلف نظیر صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ...  با محوریت وصایای شهدا برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریورماه سال جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال کنند.

 

ابدالی پور ادامه داد: در کلیه آثار ارسالی عنوان روح مقاومت حتما به صورت های صوت و پادکست: نریشن(اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فایل صوتی)، فیلم موبایلی: نریشن (اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فیلم)، کلیپ و عکس نوشت: درج عنوان روح مقاومت به صورت متن(text) ) *در کلیه بخش ها علاوه بر بارگذاری در سامانه بچه های مسجد با عنوان پویش مردمی #روح_مقاومت در فضای مجازی نیز منتشر شوند.

 

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، مسجد در وصیت نامه  شهدا و آزاد به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 

ابدالی پور ابراز کرد:  ارائه نام و نام خانوادگی شهید ، تاریخ ولادت و شهادت، محل شهادت،نام استان و نام مسجد و کانون در رشته های فیلم موبایلی و صوت و پادکست به صورت کلامی و در رشته های کلیپ و نماهنگ و عکس نوشت به صورت متنی بر روی اثر الزامی می باشد.


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد بین المللی اول تا 7 مهرماه و تجلیل از برگزیدگان 7 مهرماه خواهد بود.


وی افزود: همچنین جوایز این رویداد بین المللی در بخش ملی تجلیل از 40 اثر برتر به ارزش 10 میلیون ریال و در بخش بین المللی تجلیل از 20 اثر برتر به ارزش 200 یورو توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) خواهد بود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: روح مقاومت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان کانون های مساجد رویداد بین المللی کانون های فرهنگی هنری وصیت نامه شهدا روح مقاومت برگزار می شود فیلم موبایلی وصیت نامه وصایای شهدا هنری مساجد عکس نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعد از رایزنی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی به زنجان رسید، گفت: بی‌تردید برگزاری این رویداد مهم ورزشی می‌تواند عوائد درخشانی برای استان داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه تیم‌ها قرار است دوم خردادماه امسال برای برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی وارد زنجان شوند، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها به مدت دو روز و طی روزهای سوم و چهارم خردادماه در زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

این مسؤول با اشاره به اینکه سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان میزبان این رویداد بین‌المللی خواهد بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ۳۵۰ ورزشکار، مربی و داور بین‌المللی در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان حضور داشته باشند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تا به این لحظه تیم‌های ارمنستان به همراه عراق و گرجستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان در ادوار گذشته تجربه میزبانی از رویدادهایی چون رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس و مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را در کارنامه خود دارد.

امانی با اشاره به اینکه زنجان برای اولین‌بار است که در رشته کشتی میزبانی این رویداد در سطح بین‌المللی را عهده‌دار شده است، تصریح کرد: بی‌تردید مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی یکی از رویدادهای مهم ورزشی در کشور بوده و میزبانی این رقابت‌ها می‌تواند عوائد زیادی را در حوزه‌های مختلف برای استان به دنبال داشته باشد.

کد خبر 6097536

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر