Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:24:42 GMT

تصویر 46هزار نفری برای قدردانی از هواداران بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۸۴۴

تصویر 46هزار نفری برای قدردانی از هواداران بارسلونا

اسپانسر پیراهن بارسلونا اعلام کرد قصد دارد برای تقدیر از هواداران این تیم کولاژی از تصویر 46هزار نفر از آنها را در ورودی ورزشگاه نوکمپ نصب کند.

به گزارش "ورزش سه‌"، کمپانی راکوتن‌، اسپانسر تبلیغاتی پیراهن باشگاه بارسلونا اعلام کرد قصد دارد برای تقدیر از حمایت‌های هواداران این تیم در دوران دشوار بحران کرونا تصویر کولاژ بزرگی با عکس 46هزار نفر از آنها تهیه کرده و در مقابل ورزشگاه نوکمپ نصب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اطلاعیه منتشر شده از طرف راکوتن هدف از این پروژه تشکر و قدردانی از حمایت بی‌شائبه هواداران بارسا از تیم محبوب‌شان در دوران دشوار مواجهه با بحران کرونا اعلام شده است. به این ترتیب 46هزار نفر از هواداران بارسا فرصت این را خواهند داشت که تصویر خود را در استادیوم افسانه‌ای این باشگاه تماشا کنند.

 

 

بر اساس اعلام راکوتن‌، هواداران بارسلونا از ساعت 1:59 دقیقه تاریخ 11 آگوست به وقت محلی بارسلون می‌توانند از طریق وبسایت این شرکت نام خود را برای شرکت در این پروژه ثبت کنند.

 

با اینحال به نظر می‌رسد استفاده از این فرصت برای هواداران میلیونی بارسا چندان راحت نباشد. چرا که راکوتن اعلام کرده بعد از شروع باز شدن وبسایت به روی هواداران به محض اینکه تعداد افراد ثبت نام کرده به حدنصاب 46هزار نفر برسد روند ثبت‌نام بسته خواهد شد. هر هوادار باید یک عکس از خود را در این وبسایت آپلود کند.

 

برای هوادارانی که قادر به حضور فیزیکی در کنار ورزشگاه برای تماشای این پروژه نباشند تصاویری از آن به صورت آنلاین تهیه خواهد شد.

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا 46هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو به ناترازی صنعت برق در ٣ بخش مالی، سوخت و تولید و مصرف برق اشاره کرد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم عملکرد بخش‌های تولید، انتقال و توزیع برق را تحت تاثیر قرار داده است.

وی رشد شتابان مصرف (٥.٧ درصد در سال گذشته) را از دیگر چالش‌های صنعت برق بیان کرد که با توجه به رشد یک تا ٢ درصدی مصرف در کشور‌های توسعه یافته، نیازمند تدبیر است.

به گفته سخنگوی صنعت برق، بخشی از رشد مصرف برق نامتعارف است که به پدیده‌های نوظهوری مانند ماینر‌های غیرمجاز یا استفاده از کولر‌های گازی در مناطق عادی اختصاص دارد.

کشف  ٨٠٠ مگاوات رمز ارز غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توانیر از کاهش فعالیت تولید‌کنندگان مجاز رمز ارز از حدود ٣٥٠ مگاوات به کمتر از ٥٠ مگاوات خبر داد که به دلیل عدم بازدارندگی، راهکار‌های قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز است.

وی ادامه داد: تاکنون ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

رجبی مشهدی ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه‌های‌ سرمایشی در کشور را معادل کل مصرف برق کشور مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت بیان کرد و گفت: این آمار نشان می‌دهد در کشور ما مقررات و مناسبات خوبی برای بهره‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل که ٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود، افزود: توان صنعت برق در این عرصه به ابزار‌های فنی و اجرایی محدود می‌شود و بدون بهره‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای طرح‌هایی مانند توسعه خطوط برق وجود ندارد، بنابراین درخواست دارم واحد‌های حقوقی صنعت برق وارد میدان شوند و کارشناسان این حوزه در تمامی موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر، مستندسازی اقدامات را از ملزومات کار در بخش حقوقی بیان کرد که باید طی زمان بندی مشخص، مستندسازی اراضی و اسناد صنعت برق به انجام برسد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است