Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال نسبت به شرایط تیم جوانان توجه کافی ندارد و این تیم مدت زیادی است بدون سرمربی اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم جوانان فوتبال ایران از اسفند سال گذشته سرمربی ندارد. سیروس پورموسوی که موفق شده بود تیم جوانان را در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا صدرنشین گروهش کند و این تیم را به دور نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی رسانده بود، تصمیم گرفت که دیگر در این تیم نماند و همکاری‌اش را با فدراسیون فوتبال لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری علت این قطع همکاری را پرداخت نشدن دستمزد پورموسوی عنوان کردند اما خود او در این رابطه پاسخی نداد تا این شائبه هم ایجاد شود که شرایط نامشخص فدراسیون فوتبال و عدم رسیدگی به تیم جوانان باعث جدایی او شده است.

در حال حاضر بیش از چهار ماه است که نفر اول کادر فنی تیم جوانان مشخص نشده است و در این میان گزینه‌های زیادی مانند علیرضا منصوریان، حمید استیلی، سهراب بختیاری‌زاده، پرویز مظلومی، امید نمازی و حتی امیرحسین پیروانی برای هدایت تیم جوانان معرفی شدند اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌عنوان گزینه نهایی معرفی نشدند. شرایط به گونه‌ای پیش رفته که به خاطر بدقولی فدراسیون در پرداخت دستمزدها و عملی نشدن وعده‌ها کمتر مربی کارنامه‌داری حاضر به همکاری با فدراسیون است.

پاسخ منفی مربیان زیادی باعث شده که فدراسیون فوتبال به سراغ پرویز مظلومی برود. مربی که خودش هم آخرین تیمی که در آن کار کرده است را به یاد نمی‌آورد. آنچه در آن تردیدی وجود ندارد، عدم توجه به شرایط حساس تیم جوانان است. چند ماه دیگر مسابقات انتخابی جام جهانی جوانان در قالب جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و اعلام نشدن سرمربی تیم ایران مشکلات را افزایش داده است. هر فردی که بخواهد در کسوت سرمربی  فعالیت کند نیاز به زمان دارد تا تیمی منسجم را راهی مسابقاتی کند که بهترین تیم‌های قاره کهن در آن حضور دارند.

متأسفانه تیم‌های پایه ملی ایران همواره شرایط نامناسبی را داشته‌اند و مسئولان فدراسیون نتوانسته‌اند تصمیمات مناسبی را برای این تیم بگیرند. حتی زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود نسبت به این موضوع گلایه‌مند بود. در حقیقت استفاده از اصلاح «بچه سرراهی» به خاطر کمبود توجه متولیان فوتبال به تیم‌های رده‌های سنی بی دلیل نیست و در هر دوره شاهد اتفاقاتی از این دست بوده‌ایم. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که بیش از 6 ماه است که فدراسیون فوتبال بدون رئیس اداره می‌شود و این موضوع دردسرهای تیم‌های ملی مختلف را افزایش داده است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرویز مظلومی سیروس پورموسوی تیم جوانان فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری