Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:20:06 GMT

۳۵ هزار بسته لوازم خانگی به زوج‌های جوان ارائه می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۹۱۸

۳۵ هزار بسته لوازم خانگی به زوج‌های جوان ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، کامران کارگر گفت: بنا بر تأکیدات سرپرست وزارت صمت مبنی بر ضرورت حمایت از زوج‌های جوان در قالب عرضه بدون واسطه اقلام اصلی لوازم خانگی با قیمت مناسب، ستاد تنظیم بازار در نود و ششمین جلسه خود تصمیم گرفت با همکاری تولیدکنندگان توانمند صنعت لوازم خانگی کشور پنج قلم لوازم خانگی پر مصرف با نشان تجاری مشخص و با نرخ اقتصادی را در قالب بسته حمایتی در اختیار زوج‌های جوان کشور که تحت حمایت سازمان‌هایی مثل بهزیستی، کمیته امداد، صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری، تعاونی‌های کارگری و کارمندی هستند، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ۳۵ هزار بسته، شامل ۵ قلم کالای اساسی از قبیل تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یخچال با قیمت مناسب حدود ۹ میلیون تومان از مرداد ماه سال جاری تا پایان سال به تفکیک بر اساس زمان و تاریخ ازدواج شأن و تاییدیه سازمان‌های مربوطه در اختیار مزدوجین قرار خواهد گرفت.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: با توجه به اینکه قیمت این کالاها معیشتی است باید کد ملی و آدرس پستی مزدوج در زمان نصب با اطلاعات ثبت نامی تطابق داشته باشد.

وی افزود: در این جلسه، مصوب شد فهرست افراد مشمول با ترتیبات تعیین شده به این وزارتخانه ارائه تا در قالب تفاهم نامه موجود با شرکت‌های تولید لوازم خانگی اقلام مورد نیاز افراد تأمین شود.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت ادامه داد: این اقلام طبق توافقی که با واحدهای تولیدی صورت گرفته باید بادوام، با کیفیت، با قیمت تمام شده و با حداقل سود به زوج‌های جوان عرضه شود.

کد خبر 4980517

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی ویروس کرونا قیمت دلار بورس قیمت نفت بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت بانک مرکزی وزارت جهاد کشاورزی مصرف برق قیمت یورو قیمت طلا مالیات بر خانه های خالی قیمت سکه بهار آزادی زوج های جوان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان محمودآباد از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برند ایرانی از قبیل: یخچال، آبگرمکن، لباسشویی، کولرگازی، اسپیکر‌های بزرگ، جاروبرقی و انواع لوازم خانگی برقی و ... کشف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه طی بررسی کارشناسان این انبار در سامانه تجارت و انبار‌ها ثبت نبوده و در مصادیق احتکار قرار گرفت، گفت: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه