Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:41:10 GMT

افزایش قیمت نان نداریم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۹۸۷

افزایش قیمت نان نداریم

محمد پهلوان زاده رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: با توجه به افزایش تورم اقتصادی و از طرفی بالارفتن نرخ آرد سهمیه‌ای در بازار قرار بر این بود که قیمت نان در بازار افزایش یابد که در رابطه با جلساتی که با حضور مسئولین استان برگزار شد مقرر گردید تا در راستای کاهش فشار هار اقتصادی بر دوش مردم ان هم در اوضاع گسترش شیوع ویروس کرونا در جامعه طرح افزایش قیمت نان در بازار استان منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در حال حاضر هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان اصفهان نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان در مورد اخرین وضعیت ارائه گندم سهمیه‌ای به نانوایان استان اصفهان تاکید کرد: در شرایط فعلی سهمیه گندم ۶۶۵ تومانی با آرد یارانه‌ای ۸۰۰ تا ۸۴۰ تومان، سهمیه گندم ۹۰۰ تومانی با آرد نیمه یارانه‌ای هزار و ۲۵۰ تومانی و سهمیه گندم هزار و ۸۵۰ تومانی با آرد ازادپز ۲ هزارو ۴۵۰ تومانی ارائه می‌شود.

پهلوان زاده ادامه داد: در استان اصفهان بیش از ۵ هزار نانوایی وجود دارد که با وجود شرایط ویروس کرونا تمامی بازرسی‌های لازم از سوی اتحادیه نان استان برای کنترل اوضاع ۲۴ ساعته اجرایی می‌شود.

او اضافه کرد: از انجایی استان اصفهان دارنده ۱۸ کارخانه تولید ارد است به همین خاطر خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع ارد بین نانوایان سطح شهر استان اصفهان نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان افزود: از طرفی استان اصفهان از نظر میزان سطح کیفیت نان به عنوان یک استان ممتاز در کشور محسوب می‌شود به طوری که این میزان کیفیت در سال جاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

پهلوان زاده یادآور شد:یکی از دلایل افزایش قیمت سهمیه ارد نانوایی‌های استان اصفهان کاهش ۲۰ درصدی میزان گندم در نظر گرفته شده واحد‌های صنفی این حوزه در سال جدید است.

او گفت:حذف جوش شیرین همچنان در بسیاری از واحد‌های صنفی نانوایی‌های استان اصفهان اجرا شده و به عنوان یک اصل مهم در افزایش سطح کیفیت نان در اولویت اصلی اتحادیه قرار دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان گفت: هم اکنون قیمت هر نان سنگک ۱۳۰۰ تومان، تافتون ۲۵۰ هزارتومان و نان ساده ۸۵۰ تومان در بازار فروخته می‌شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرد سهمیه ای ویروس کرونا افزایش قیمت نان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان خنداب در سال جاری به ریاست احدی فرماندار و با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان و نانوایان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه با بررسی مشکلات خبازان و ارائه راهکار‌های افزایش سهمیه مقرر شد مشکلات واحد‌هایی که نسبت به کاهش سهمیه آرد اعتراض دارند از طریق کارشناسان مربوطه بررسی و به کارگروه استان ارسال شده و نسبت به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها از سوی نهاد‌های مربوطه تذکر داده شد.
کمبود سهمیه آرد در فصولی که شهرستان از لحاظ وجود نیروی کارگر زراعی افزایش جمعیت دارد، کیفیت نان و مشکلات سامانه از جمله ثبت نشدن مرخصی نانوایان، مدت زمان طولانی رسیدن آرد به دست نانوایان از مهم‌ترین مباحثی بود که نانوایان مطرح کردند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گفت: قسمتی از مطالبات نانوایان در سطح استان قابل پیگیری است و قسمتی از این دغدغه‌ها هم باید در شهرستان حل شود.

ملکی افزود: در استان مرکزی هیچ مشکلی برای تهیه آرد وجود ندارد و تأمین گندم و ارسال آرد به خبازی‌ها با حجم لازم در استان در حال انجام است.
او با اشاره به توزیع آرد در شهرستان خنداب ادامه داد: ما سعی خواهیم کرد متناسب با درخواست نانوایان محترم توزیع آرد را مدیریت کنیم تا نانوایان بتوانند از مکان‌های مورد نظر خود آرد خریداری کنند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی هم در انتها به نهضت احیای نان کامل اشاره کرد و افزود: استان مرکزی در این امر استانی پیش رو و پیش قدم است و از مردم تقاضا داریم تمایل به مصرف نان کامل را افزایش دهند.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان