Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی با سایپا به زمین رفته بودیم که فوتبال بازی کنیم، ولی اصلا چیزی شبیه بازی فوتبال ندیدیم. تاریخ انتشار: 13:01 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۵۸۲

فراز امامعلی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در دربی خودروسازان، اظهار داشت: به نظرم اصلا بازی خوبی نبود و خیلی بی‌روح و بد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به زمین رفته بودیم که فوتبال بازی کنیم، ولی این دیدار طوری پیش رفت که اصلا چیزی شبیه بازی فوتبال ندیدیم.

وی افزود: در ۹۰ درصد دقایق بازی توپ روی هوا بود و در نیمه دوم به نظرم کلا توپ روی زمین نیامد. اگر تیم‌ها بخواهند فقط به فکر گرفتن نتیجه باشند همین می‌شود و از کیفیت بازی‌ها می‌کاهد. بازی فیزیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم چند مصدوم دادند. امیدوارم مصدومان ما هم زودتر بهبود پیدا کنند و برگردند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: بازی بعدی ما مقابل پارس جنوبی جم است که به نظر می‌رسد اصلا بازی آسانی نیست. این تیم موفق شده شهرخودرو را شکست دهد، ولی ما هم چاره‌ای جز به دست آوردن پیروزی در این بازی نداریم. فاصله امتیازی تیم‌های پایین جدول خیلی کم است و ما به ۳ امتیاز دیدار با پارس‌جنوبی نیاز مبرم داریم. امیدوارم بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

بیشتر بخوانید: سایپا و پیکان به تساوی رضایت دادند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان سایپا پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم