Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از تکمیل سامانه نظارتی بر چرخه تولید تا توزیع ماسک در کشور خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه عرضه خارج از شبکه توزیع، ضمن قطع سهمیه مواد اولیه شرکت خاطی، پرونده به دستگاه قضا ارسال می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دبیر کارگروه مقابله با کرونا (ستاد لجستیک کرونا وزارت صمت) با اشاره به استقبال بخش خصوصی در مشارکت تولید ماسک افزود: خوشبختانه به دلیل افزایش تولیدکنندگان داخلی ماسک، جای هیچگونه نگرانی کمبود ماسک وجود ندارد و کارگروه در راستای مدیریت شبکه توزیع با اولویت برای شبکه درمان کشور و مردم، کلیه فرایند‌های تولید تا توزیع را در سامانه ثبت و رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گلپور تاکید کرد: مردم شریف ایران جهت خرید ماسک استاندارد از مکان‌های معتبر اقدام کنند و در صورت مشاهده گرانفروشی در داروخانه‌ها به تلفن‌های ۱۹۰ وزارت بهداشت و در صنوف به ۱۲۴ وزارت صمت اطلاع دهند.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از تکمیل سامانه نظارتی بر چرخه تولید تا توزیع ماسک در کشور خبر داد و گفت: شرکت‌های تولیدی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های کارگروه مقابله با کرونای وزارت صمت می‌باشند و در صورت مشاهده هرگونه عرضه خارج از شبکه توزیع، ضمن قطع سهمیه مواد اولیه شرکت خاطی، پرونده به عنوان عرضه خارج از شبکه و قاچاق به دستگاه قضایی ارسال می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک استاندارد عرضه خارج از شبکه شبکه توزیع وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود