Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: قطع خودسرانه بیمه قالیبافان پذیرفتنی نیست، مگر این‌که مورد تأیید نظارت عالی متشکل از تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتحادیه قالیبافان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، حسین وطن‌دوست در جلسه بررسی مسائل و مشکلات قالیبافان استان اردبیل اظهار کرد: قطع خودسرانه بیمه قالیبافان پذیرفتنی نیست، مگر این‌که مورد تأیید نظارت عالی متشکل از تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتحادیه قالیبافان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت قطع بیمه قالیبافان که با بررسی‌های کارشناسی عدم فعالیت آن‌ها محرز شده باشد، باید به ازای قطع بیمه ۵ قالیباف غیرفعال، یک نفر فعال جدید جایگزین شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های مستمر در خصوص جلوگیری از قطع غیرکارشناسی بیمه قالیبافان انجام می‌شود.

وطن‌دوست به اهمیت و جایگاه خوشه صنعتی فرش و شبکه‌سازی و ساماندهی آن با اولویت بازاریابی و طرح نقشه این صنعت اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل بیش  از ۵۰ هزار نفر قالیباف در قالب تعاونی، صنفی و روستایی که اکثراً دارای کارت مهارت و فعال هستند، شناسایی شده‌اند.

 وی ادامه داد: از آن تعداد نیز حدود ۶۳۰۰ نفر مجوز مشاغل خانگی داشته و منتظر حمایت‌های ویژه علی الخصوص بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای و تسهیلات کم بهره هستند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در مورد اختصاص تسهیلات کم بهره نیز گفت: ما موظف هستیم در این خصوص پیگیری‌های لازم را از مبادی ذیربط داشته و در تلاش هستیم این قشر نیز در قالب خویش‌فرمایی و کارفرمایی از تسهیلات کرونایی بهره‌مند شوند.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف قالیبافان بیمه قالیبافان اردبیل استانداری اردبیل بیمه قالیبافان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه