Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:29:32 GMT

اصابت صاعقه در ایالت بِهار هند جان ۱۷ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۰۴۰۴

اصابت صاعقه در ایالت بِهار هند جان ۱۷ نفر را گرفت

بارش سیل آسای باران‌های موسمی در هند همچنان ادامه دارد و بر اثر اصابت صاعقه ۱۷ نفر دیگر در ایالت بِهار جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز، وقوع سیل و بارش شدید باران های موسمی در مناطق مختلف هند بازهم فاجعه آفرید.

گزارش ها حاکی است رعد و برق و صاعقه جان 17 نفر دیگر را در ایالت بِهار هند گرفته و مردم این ایالت را دچار وحشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نتیش کومار» سروزیر ایالت بِهار ضمن ابراز تاسف از مرگ این افراد خواستار احتیاط بیشتر مردم در این شرایط و عدم خروج از منازل و پناهگاه ها جز در حالت ضروری شده است.

وی تصریح: عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان در مناطق مختلف ادامه و گروه های مختلف امدادی و عملیاتی در مناطق مختلف تشکیل شده است.

کومار افزود: سیل و آب گرفتگی زندگی بیش از 400 هزار نفر از مردم را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و بسیاری مجبور به ترک خانه های خود و زندگی در پناه گاهها و کمپ ها شده اند.

این در حالی است که روز یکشنبه نیز بر اثر اصاب صاعقه 10 نفر دیگر در هند جان خود را از دست داده‌اند.

باران های موسمی هر ساله در این فصل از سال بخش های وسیعی از شبه قاره را در کشورهای بنگلادش، هند و پاکستان فرا می گیرند.

این سامانه پر قدرت بارشی باعث طغیان رودهای بزرگ و جاری شدن سیل در کشورهای منطقه می شود و سالانه هزاران نفر را قربانی خود می کند.

احتمال افزایش باران‌های موسمی در مناطق مختلف پاکستانسازمان ملل: 100 هزار روهینگیایی در خطر جدی باران‌های موسمی هستندرعد و برق و صاعقه 147 هندی را به کام مرگ کشاند

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل اخبار"هند" بیشتر بخوانید... تورم هند به ۱۲ درصد می‌رسد کاهش ۴۰ درصدی فروش خودرو در هند جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تورم هند به ۱۲ درصد می‌رسد کاهش ۴۰ درصدی فروش خودرو در هند جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هند واژه های کاربردی مرتبط سیل اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۳ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۴ آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ ۵ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۶ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۷ بولتون: اسرائیل پیش از انتخابات آمریکا فکری به حال امنیت خود کند ۸ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود مهمترین اخبار بین الملل یادداشت| آیا مصوبه پارلمان مصر به‌معنای دخالت نظامی در لیبی است؟ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا/ معترضان در پورتلند قصد عقب نشینی ندارند آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل اخبار هند سیل اخبار هند باران های موسمی مناطق مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903400

دیگر خبرها

  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • تصاویر آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • ببینید | صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا