Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا شهبازی»، در نشست علنی صبح امروز-چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با بیان اینکه مردم علی‌رغم شرایط اقتصادی، تنگناها و فشارهای ناشی از تورم، گرانی و بیکاری وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند، بیان داشت: رهنمودهای رهبر انقلاب، سند چشم‌انداز، همچنین شرایط خطیر اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا اهمیت و ضرورت جهش تولید و حمایت از تولید داخل را دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده نهاوند گفت: دولت باید فعالیت‌های اقتصادی را به مردم بسپارد، نگاه بدبینانه به تولیدکنندگان منجر به بی‌اعتمادی مابین کارفرمایان و نظام می شود.

 شهبازی با تاکید بر اینکه باید بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات مخل تولید، در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد، عنوان کرد: بی ثباتی نرخ ارز سم مهلکی برای تولید کشور است که ضرورت دارد به فوریت ثبات را به بازار برگردانند و نحوه جبران نرخ بالای ارز را برای کاهش فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه مشخص کنیم.

شهبازی اظهار داشت: امروز متاسفانه بنا به دلایل گوناگون میزان آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه در حال گسترش و رشد است که این امر سرمایه‌های آینده کشور یعنی جوانان عزیز را هدف قرار داده، ضرورت دارد ضمن توجه به مباحث فرهنگی در زمینه پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها و اقدامات اساسی صورت بگیرد

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی عدم توجه ‌عده‌ای از تصمیم‌گیران به معضلات و مشکلات مردم باعث ایجاد زمینه های نارضایتی عمومی شده، لازم است کلیه مدیران و دست اندرکاران ضمن تقویت و نظارت بر بازار و قیمت‌ها و نیز رعایت حال ارباب رجوع با اخلاق بهتر نسبت به پیگیری امور تا حصول نتیجه اقدام کنند. در این خصوص از کلیه مدیران حوزه انتخابیه تقاضا دارند جدیت بیشتری در پاسخگویی شایسته به ارباب رجوع داشته باشند.

نماینده نهاوند در خواسته خود از دولت بیان کرد: از دولت تقاضا دارم به فوریت برنامه مدون و عملیاتی حمایت قاطع از اقشار آسیب پذیر جامعه را اجرایی کند چرا که حمایت‌های صورت گرفته تاکنون به هیچ وجه کافی و قابل قبول نیست.

برچسب‌ها مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان