Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@17:35:36 GMT

حناچی هنوز به هیأت دولت نمی رود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۰۴۸۹

حناچی هنوز به هیأت دولت نمی رود

به گزارش افکارنیوز،

محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در پستی توئیتری از عدم حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت خبر داد.

اخبار اجتماعی-  وی نوشته است: عدم حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت تدوام دارد.

وی ادامه داده است که ضرورت دارد تا طرفین نسبت به چرایی موضوع شفاف سازی کنند.

سالاری نوشته است: دولت و شهردار تهران پاسخگوی افکار عمومی باشند اطلاع رسانی عمومی حق شهروندان تهرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که اولین بار بیش از یک ماه قبل بود که صحبت از عدم دوعت از شهردار تهران برای حضور در جلسات هیأت دولت مطرح شد.

موضوعی که حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران آن را نه تکذیب کرد و نه تأیید و فقط به این نکته بسنده کرد که دعوت نامه حضور در جلسات از طریق پیامک به دستش می رسد.

حناچی در آن مصاحبه البته به این نکته هم اشاره کرد که به هر تقدیر اختلاف نظرهایی می تواند وجود داشته باشد اما همه در تلاش هستند تا موضوعات را حل و فصل کرده و به پیش ببرند.

این نکته از سخنان حناچی و ادامه عدم حضور وی در جلسات هیأت دولت می تواند نشان دهنده افزایش تنش ها و کدورت ها میان شهردار تهران و هیأت دولت باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهردار تهران شورای شهر شهردار تهران سالاری حناچی جلسات هیأت دولت شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی