Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در پایان بیست و هفتمین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا و در جمع خبرنگاران، گفت: شش دستور در این جلسه بررسی شد و مهمترین بحث تعیین تکلیف مراسم دهه محرم بود و قرار شد سازمان تبلیغات، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و وزارت بهداشت نظرات خود را بدهند تا بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-وی افزود: امروز مصوبه‌ای را در این جلسه داشتیم و امیدواریم امسال بتوانیم مراسم های بزرگداشت سید الشهداء(ع) را داشته باشیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: همچنین امروز وزارت بهداشت، علوم و وزارت آموزش و پرورش متفق بودند کنکور در زمان خود برگزار شود اما قرار شد به‌جای دو روز در چهار روز برگزار شود.

وزیر کشور اظهار داشت: برای انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم که قرار بود ۲۱ شهریور برگزار شود، وزارت بهداشت نظر بر برگزار نشدن را داشت، اما قرار شد با پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت می‌نویسد، تصمیم گیری شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد ملی مدیریت کرونا وزارت بهداشت آموزش و پرورش انتخابات مجلس وزارت بهداشت وزیر کشور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی