Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهدی رازجویان: با توجه به حضور بالای گردشگر در مازندارن باید اقدامات ترافیکی لازم بویژه بهسازی و ایمنی جاده ها در جهت صیانت از جان مردم صورت گیرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جانمایی دوربرگردان‌های استان باید به بهترین شکل مهندسی انجام شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک استان مازندران، با تاکید بر اینکه توسعه متوازن باید در اجرای پروژه‌های ترافیکی دیده شود، اظهار داشت: استانداردسازی پل‌های عابر پیاده جهت افزایش استفاده مردم از آنها و کاهش آمار تصادفات ضروری است.           
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در احداث پل‌های عابر پیاده و استانداردسازی آنها، اولویت‌بندی کنند.   
 معاون استاندار مازندران عنوان کرد: وظیفه شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، حفظ امنیت جانی مردم و برقراری آسایش آنها در جاده‌ها است.   
وی با اشاره به گردشگر‌پذیر بودن استان مازندران، اظهار داشت: بخش عمده ترافیک‌های ایجاد شده در جاده‌های مازندران به دلیل حضور مسافرین و گردشگران است لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌بایست نسبت به بهسازی و ایمنی جاده‌ها و مسیرهایی که متولی‌گری آنها را بر عهده دارد ، اقدام کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانمایی دوربرگردان های استان باید به بهترین شکل مهندسی جاده ها جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد