Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شده و در این جلسه رسیدگی از خودروی لاکچری 6.5 میلیاردی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای سومین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی گفت: پرونده حاضر در رابطه با مسئولان سابق بانک مرکزی است و اگر تخطی صورت گرفته باید رسیدگی انجام شود و این به این به معنا نیست که اگر پرونده‌ای طرح می‌شود ما زحمات بی‌دریغ و بی‌شائبه کل کارکنان بانک مرکزی را زیر سؤال ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چه در سنوات سابق و چه در حال حاضر بسیاری از کارکنان هستند که شبانه‌روزی برای کشور زحمت می‌کشند و در حال حاضر هم بسیاری از کارکنان بانک مرکزی به‌طور شبانه‌روزی مشغول خدمت به کشور هستند.

در این جلسه رسیدگی از خودروی لاکچری شش و نیم میلیاردی در دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی رونمایی شد. این خودرو رشوه حیرت‌انگیزی بود که صالحی یکی از متهمین پرونده از کارگزار بانک مرکزی دریافت کرده بود.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: دادگاه مسعودی مقام مدیران سابق بانک مرکزی دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد