Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «هلهله فرشته‌ها در بر دارنده مؤلفه‌ها و تکنیک‌های خوشبختی زندگی از منظرسیره حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) است.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، کتاب «هلهله فرشته‌ها» به قلم آقایان علی اکبر حایری و سعید شریف یزدی توسط نشر معارف روانه بازار شده است.

 

در این کتاب ابتدا به معرفی سبک زندگی حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) در بین داستان زندگی یک زوج امروزی به نام شیرین و فرهاد و الگوگیری آنها از آن زندگی نورانی پرداخته و در ادامه مؤلفه‌ها و تکنیک‌های خوشبختی زندگی حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) با رویکرد روان‌شناختی و دینی بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کتاب «هلهله فرشته‌ها؛  که در بر دارنده مؤلفه‌ها و تکنیک‌های خوشبختی زندگی از منظرسیره حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) است با حجم  پایینش دارای مضامین عالی است و مطمئن هستیم در بستر روایت، مخاطبین زیادی را به خود جلب می‌کند.

 

این کتاب آموزه‌های اسلام، امیرالمومنین(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) را به عنوان خوشبخت ترین زوج عالم معرفی می‌کند. اگر چه زندگی با برکت و نورانی این بزرگواران با فتنه‌های دوران دوام نداشت و بیش از نه سال طول نکشید ولی نکات و راهکارهای فراوانی برای خوب زندگی کردن از این زوج خوشبخت به ما رسیده است.

 

 این کتاب در 128 صفحه و با قیمت 25000 تومان توسط نشر معارف به تازگی منتشر شده است.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: داستان زندگی حضرت علی و فاطمه هلهله فرشته ها حضرت زهرا حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان