Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق شیاطین سرخ مطمئن است دخیا اشتباهاتش را در ذهنش مرور می کند و از آن ها آگاه است. 

طرفداری - دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد بر این عقیده است که داوید دخیا برای رسیدن به بهترین فرم خود، به رقابت با دروازه بانی مانند دین هندرسون نیاز دارد. 

به گزارش گل، عملکرد ضعیف دخیا در جریان شکست 3 بر 1 منچستریونایتد در مقابل چلسی از چهارچوب نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، انتقادات زیادی را در پی داشت و حتی اوله گونار سولسشر نیز پس از بازی عنوان کرد، انتظارات بیشتری از سنگربان اسپانیایی تیمش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ضعیف دخیا اما، از سوی دیگر باعث شده است تا شایعاتی در خصوص بازگشت دین هندرسون، دروازه بان جوان منچستریونایتد که به صورت قرضی در شفیلد یونایتد توپ می زند نیز به وجود بیاید. بسیاری از طرفداران باشگاه معتقدند هندرسون جوان باید از فصل آینده حفاظت از دروازه شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد. با این حال، دیمیتار برباتوف بر این عقیده است که بازگشت هندرسون به اولدترافورد به نفع دخیا خواهد بود. برباتوف گفت: 

همه می دانیم که دخیا می توانست روی گل دوم چلسی در نیمه نهایی جام حذفی، عملکرد بهتری داشته باشد. به نظر من او، بدون در نظر گرفتن اشتباهاتی که در این فصل انجام داده است، همچنان یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. همه دروازه بانان و حتی بهترین هایشان، دچار اشتباه می شوند و این طبیعی است. داوید (دخیا) خودش باید عملکردش را ارزیابی کند. من مطمئن هستم که خودش می داند عملکرد خوبی نداشته است و می تواند بسیار بسیار بهتر بازی کند. من مطمئن هستم که او می داند چه اشتباهاتی مرتکب شده  و در راه بازگشت به خانه و در خودروی شخصی اش، مدام به اشتباهش فکر کرده است. همه فوتبالیست ها پس از بازی به اشتباهاتی که در بازی مرتکب شدند، فکر می کنند. 

برباتوف در ادامه گفت: 

اگر منچستریونایتد تصمیم بگیرد که دین هندرسون را بازگرداند به نظرم این تصمیم به نفع دخیا خواهد بود. چرا که بازیکنان به رقابت نیاز دارند و به نظرم هندرسون عملکرد بسیار خوبی داشته است. هندرسون فقط 23 سال دارد که برای یک دروازه بان، سن پایینی محسوب می شود. او سال های زیادی را در فوتبال حرفه ای در پیش خواهد داشت اما با این حال انگیزه زیادی نیز برای بازی کردن دارد. گاهی اوقات وقتی کسی نیست که برای حضور در ترکیب اصلی با شما رقابت کند، مرتکب اشتباه می شوید. این موضوع برای پست های دیگر نیز صادق است. در حالت کلی وقتی هیچ رقیبی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشید، از روی اعتماد به نفس بیش از حد، مرتکب اشتباه می شوید. البته سرجیو رومرو دروازه بان بسیار خوبی است و من از زمان حضور در موناکو با او آشنا هستم. من می دانم که او چه توانایی هایی دارد و وقتی که برای بازی در یونایتد نیز در ترکیب قرار گرفته، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دین هندرسون دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!

به گزارش "ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الخلیج بود که این مسابقه با درخشش فوق ستاره پرتغالی آغاز شد و رونالدو در همان ۱۲ دقیقه ابتدایی مسابقه دو مرتبه دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه پنجم بازی و روی اشتباه سنگربان الخلیج، این کریستیانو رونالدو بود که توانست توپ را به کنترل خود در بیاورد و در شرایطی که در ادامه نیز تعادل خود را از دست داده بود، اما موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر صفر کند تا تیم میزبان خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

با وجود اینکه استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیامده و سکوهای خالی زیادی در استادیوم الاول پارک دیده می‌شود، اما تماشاگران حاضر در ورزشگاه از گل ستاره محبوب خود به وجد آمده و همراه با کریستیانو فریاد شادی معروف او را سر زدند.

گلی که کریستیانو وارد دروازه الخلیج کرد، سی‌ امین گل فوق ستاره در این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان بود تا او به یکه تازی و نمایش درخشان خود ادامه دهد. گلی که موجب شد تا رونالدو در لیگ عربستان به یک رکورد جالب دست یابد.

پیش از این، تنها یک بازیکن توانسته بود بیش از ۳۰ گل را در یک فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر برساند. عبدالرزاق حمدالله در فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ توانست برای تیم فوتبال النصر ۳۴ مرتبه گل زنی کند.‌ حالا رونالدو جدیدترین بازیکنی است که در یک فصل از رقابت‌های لیگ عربستان از ۳۰ گل فراتر رفته است.

البته این پایان کار نبود چرا که فقط هفت دقیقه بعد و در دقیقه دوازدهم مسابقه بود که روی ارسال تماشایی مارسلو بروزوویچ، یک موقعیت ایده‌آل در دهانه دروازه به دست آمد که رونالدو با یک پرواز دیدنی و تماشایی، موفق شد با یک ضربه سر، توپ را به کنج دروازه الخلیج فرستاده و حساب کار را دو بر صفر کند.

با این گل فوق ستاره پرتغالی علاوه بر اینکه شمار گل‌هایش را در این فصل به عدد ۳۱ رساند، موفق شد به رکورد ۷۲۴ گل بدون احتساب ضربات پنالتی در تمام طول دوران حرفه‌ای خود برسد. حالا رونالدو در ادامه فصل این فرصت را دارد تا از رکورد 34 گل عبدالرزاق حمدالله عبور کرده و بیشترین گل را در یک فصل از لیگ عربستان به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)