Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی، بازی پیکان مقابل پارس جنوبی را یک دیدار 6 امتیازی عنوان کرد.

عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان، که پیش از این قرار بود به دلیل کسالت در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم شرکت نکند به احترام اصحاب رسانه‌، در این نشست خبری حاضر شد.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی درباره بازی پیکان مقابل پارس جنوبی، گفت:

مثل بازی‌های گذشته ما یک بازی سخت، حساس و مهم داریم، اهمیت 3 امتیاز این بازی برای ما و پارس جنوبی جم خیلی بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 3 بازی گذشته 7 امتیاز گرفتیم، به بچه‌ها گفتیم اگر در 4 بازی 10 امتیاز بگیرید، 80 درصد راه را برای ماندن در لیگ رفته‌اند. بازی چهارممان فردا است که باید به 10 امتیاز برسیم. با تمام وجود بازی می‌کنیم تا ان‌شاءالله 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه بازی با پارس جنوبی 6 امتیازی است، عنوان کرد:

این چهارمین بازی 6 امتیازی ما است، تجربه این را داریم و در سه بازی گذشته هم همین اتفاقات برای ما افتاد که خوشبختانه 7 امتیاز از آنها گرفتیم. در این بازی هم تمام تلاشمان این است که امتیازهای آن برای ما باشد. خوشحالم یک بار دیگر سید سیروس پورموسوی را می‌بینم. او یکی از مربیان خوب فوتبال کشور ما است. او با معرفت است،‌ تیمش را کاملا می‌شناسیم، با توجه به شناختی که از یکدیگر داریم فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی برگزار شود.

ویسی در مورد داوری مسابقه فردا گفت:

داور مسابقه داور جوانی است، من به جوان‌ها اهمیت زیادی می‌دهم، چون اولین بازی است که سوت می‌زند باید به او کمک کنیم. آینده فوتبال کشور ما خواهد بود. امیدوارم برنده این بازی داور مسابقه باشد و داور جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشیم. از کمیته داوران تشکر می‌کنم که این داور جوان را برای بازی ما گذاشته‌اند و به او بها داده‌اند.

وی ادامه داد:

اصلا نگران جوانی داور نیستیم، به دنبال انجام یک بازی جوانمردانه و خوب هستیم. می‌دانم تیم مقابل هم جوانمردانه بازی می‌کنند، اصلا بحث داوری نداریم. اشتباه داوری همیشه وجود دارد و اگر برای هر دو تیم باشد ایرادی ندارد و کسی مظنون نمی‌شود. به این داور کمک می‌کنیم، او مطمئنا خوب سوت می‌زند و آینده خودش را با این سوت زدن تضمین می‌کند.

سرمربی پیکان در مورد وضعیت تیمش گفت:

فکر کنم بعد از این بازی یا سکته می‌کنم یا سرپا می‌ایستم. امیدوارم سکته نکنم، برنده یا بازنده بودن در این مسابقه برای آینده هر دو تیم خیلی اهمیت دارد.یک تیم سکته می کند و یک تیم سرپا می ایستد و ادامه راه لیگ را می رود. 

ویسی در خصوص مصدومان تیمش افزود:

ما نادر محمدی را به خاطر در رفتن کتفش و جلال‌الدین علی محمدی را به خاطر شکستن گونه نداریم. نادر بازیکن جوانی است و فکر می‌کنم چشم خورد. امیدوارم هر چه سریع‌تر خوب شود و به تیم برگردد. علی محمدی هم همین طور، متأسفانه گونه او شکسته است و فردا این دو بازیکن را نداریم. 

وی در مورد اینکه گفته بود بازی با سایپا کثیف بود، توضیح داد:

این بازی کلا بازی بدی بود. بازی نحس و بدی بود و به همین خاطر این حرف را زدم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالله ویسی پارس جنوبی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم

صحبت های عبدالله ویسی را مشاهده می کنید.

دانلود (19.2MB)

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • مورد عجیب عبدالله
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم