Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:40:26 GMT

پرداخت کرایه تاکسی در اسفراین هوشمند شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۱۵۷۱

پرداخت کرایه تاکسی در اسفراین هوشمند شد

محسن لعل قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در مرحله نخست برای ۲۴۵ دستگاه تاکسی عمومی درون‌شهری اسفراین به اجرا درمی‌آید که تا کنون نصب ۵۲ دستگاه کارتخوان و ۵۹ مورد کیو آر بر روی تاکسی ها انجام شده و تا پایان هفته این تعداد به ۱۰۰ دستگاه خواهد رسید.
وی گفت: کار تجهیز بقیه تاکسی های درون شهری نیز در هفته های آینده انجام می شود و پس از پایان تجهیز تاکسی های ‌شهری، ناوگان تاکسی های تلفنی شهر نیز به کارتخوان و کیو آر مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار اسفراین افزود: تجهیز تاکسی های درون شهری به سامانه پرداخت هوشمند در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و افزایش رفاه مردم در پرداخت کرایه انجام‌می شود و رعایت این امر برای کلیه رانندگان تاکسی درون شهری ضروری است.

قادری گفت : با اجرای این طرح گام مهمی در ارتقای سطح پروتکل های بهداشتی حمل و نقل درون شهری برای شهروندان برداشته شده و مشکل کمبود پول خُرد در پرداختی کرایه نیز از سوی مسافران و رانندگان رفع خواهد شد.

بنا به اعلام دانشکده علوم پزشکی اسفراین، این منطقه از دیروز به عنوان چهارمین شهرستان خراسان شمالی، پس از بجنورد، گرمه و شیروان، به وضعیت قرمز کرونایی دچار شده است.
۷۰۰ دستگاه تاکسی در بخش حمل و نقل درون شهری اسفراین فعالیت می کنند که ۲۴۵ تاکسی در بخش حمل و نقل عمومی و بقیه به عنوان تاکسی تلفنی فعال هستند.
اسفراین مرکز شهرستانی ۱۲۰ هزار نفری، به عنوان سومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرارد دارد.
 

برچسب‌ها اسفراین کارتخوان ویروس کرونا خراسان شمالی تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین کارتخوان ویروس کرونا خراسان شمالی تاکسی اسفراین کارتخوان ویروس کرونا خراسان شمالی تاکسی درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند