Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:00:51 GMT

استقلالی‌ها پاداش گرفتند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۲۱۱۳

استقلالی‌ها پاداش گرفتند

با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال به اعضای تیم فوتبال این باشگاه بابت پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان پاداش داده شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، با توجه به پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر صنعت نفت آبادان و افزایش روحیه بازیکنان برای مصاف با نساجی مازندران، با دستور احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) پاداشی نقدی به حساب اعضای تیم واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال از ساعت 21 فردا در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

جلسه پیشکسوتان استقلال با سعادتمند و تقدیر از یک دروازه‌بان قدیمی

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... قرارداد ۸ میلیادری باشگاه استقلال با یک شرکت تولیدی پوشاک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قرارداد ۸ میلیادری باشگاه استقلال با یک شرکت تولیدی پوشاک واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادامه حضور بیرانوند در قرنطینه و غیبت در عکس تیمی آنتورپ ۲ درخشان: پرسپولیسی‌ها اول قهرمانی را مسجل کنند، بعد به فکر رکوردزنی باشند/ ۹۵ درصد مسیر قهرمانی طی شده است ۳ پیولی: باشگاه میلان با من بسیار منصفانه رفتار کرد/ روز دوشنبه متوجه تمدید قراردادم شدم ۴ قهر عجیب مدافع استقلال کار دست او داد ۵ اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر ۶ میلان قرارداد پیولی را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد ۷ گالیانی: زلاتان را می‌خواهیم اما دست‌مان به او نمی‌رسد ۸ شانس اندک سردار آزمون برای تصاحب عنوان آقای گل لیگ برتر روسیه + عکس مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: مجیدی گفته بود نظم و انضباط برای او از هر چیزی مهم‌تر است/ با نرفتن به جم کاری انسانی انجام دادیم سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است/ برنده این بازی من هستم اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ موانع بر سر راه "جهش تولید" گزارش شود/ برخورد قاطع قضایی با مجرمان و متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز استقلال با حضور پرشور هواداران این تیم در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد که این موضوع خوشحالی اعضای این تیم را به همراه داشت.

جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از این تمرین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902557

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها