Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در خصوص اصلاح موقتی قوانین بازی، نکاتی را یاد آور شد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در نامه ای به باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، قوانین موقتی اجرایی در مسابقات فصل جاری را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سرپرست باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه های سپاهان، استقلال و شهرخودرو اعلام کرد با توجه به حضور باشگاه ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020، اصلاحات موقتی قوانین بازی که در مسابقات آسیا اعمال می شود، به شرح زیر است:

هر تیم مجاز به انجام حداکثر 5 تعویض در هر مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر تیم در طول مسابقه می تواند حداکثر از سه فرصت تعویض استفاده کند. تعویض ها می تواند در زمان استراحت بین دو نیمه انجام شود.
اگر هر دو تیم اقدام به تعویض همزمان کند، یکی از فرصت های تعویض هر یک از تیم ها کسر می شود.
تعویض های باقیمانده و فرصت های تعویض استفاده نشده، قابل انتقال به وقت های اضافه هستند.
از آغاز مرحله یک هشتم نهایی که مسابقات دارای وقت های اضافه هستند، هر تیم یک فرصت تعویض اضافی خواهد داشت. (تعویض ها می توانند قبل از شروع وقت های اضافه و یا در بین دو نیمه وقت های اضافه انجام شوند.)

همچنین بخوانید:

لیگ قهرمانان آسیا | آخرین مهلت اعلام فهرست تیم‌ ها تا 9 شهریور رقبای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شدند / حکم جدید AFC لیگ قهرمانان آسیا | کمک 3 میلیاردی AFC به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا وقت های اضافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند