Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پارسی گفت: ​بزرگراه زابل- زاهدان ۲۰۰ کیلومتر طول دارد که ۱۰۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است و تقریباً ۵۴ درصد پروژه را شامل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پارسی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: اعتباری که امسال برای پیشرفت این پروژه در نظر گرفته شده است نسبت به سنوات گذشته قابل توجه و خوب بوده، اما باید تخصیص بدهند پیمانکار پروژه در حال کار است و با تخصیص اعتبار بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال مالی ۹۹ قطعه شیله به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و با درنظر گرفتن افزایش قیمت‌ها حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

به گفته این مقام مسئول، این بزرگراه هفت قطعه دارد که تاکنون قطعات یک و هفت به صورت ۱۰۰ درصد و قطعه پنج هم نزدیک ۶۰ درصد به بهره‌برداری رسیده است.

پارسی با بیان این که این پروژه از سال 85 آغاز شد و 14 سال از آن می گذرد، تصریح کرد: دلیل طولانی شدن ساخت بزرگراه زاهدان- زابل فقط تخصیص اعتبار است، البته امسال میزان افزایش اعتبار خوب بود و اگر همین روند ادامه داشته باشد پیشرفت قابل توجهی برای ادامه پروژه انتظار داریم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال تاکنون تقریبا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده و قرار است صددرصد اعتبار تخصیص یابد که نسبت به سنوات گذشته قابل ملاحظه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان