Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین لیون و شماره 9 حال حاضر توپچی ها نگاهی به عملکرد خود در یک فصل پر فراز و نشیب انداخته است. 

الکساندر لاکازت اعتقاد دارد کریم بنزما بالاتر از ستاره هایی همچون پل پوگبا، کیلیان ام باپه، آنتوان گریزمان و ... بهترین هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از GFFN، مهاجم فرانسوی توپچی ها قبل از بازی شب گذشته با استون ویلا در مصاحبه ای با شبکه کانال پلاس به طور کلی در مورد فصل 20-2019 صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخت ترین فصل دوران حرفه ای لاکازت در آرسنال؟

در آرسنال، بله. مصدومیتت (مچ پایم) خیلی بیشتر از حد انتظار طول کشید و روی من تاثیر گذار بود. سپس یک دوره بدون گلزنی را سپری کردم، بنابراین اصلا برایم آسان نبود اما چیزهای زیادی از این فصل یاد گرفتم چون از نظر ذهنی کار آسانی پیش رو نداشتم. سختی های این فصل در آینده به سود من خواهد بود.

تردید لاکازت نسبت خودش 

طبیعتا نشستن روی نیمکت جالب نیست. با این حال در زندگی خودم لحظات به مراتب سخت تری هم داشتم و در آن ها هرگز نسبت به خودم تردید پیدا نکردم. نمی توان اسمش را شک و تردید گذاشت، بیشتر نارضایتی بود؛ درست مثل هر بازیکن دیگری که روی نیمکت نشسته است و می خواهد بازی کند.  

رقابت با ادی انکتیا

رابطه من و او خیلی خوب است؛ مشکلی در کار نیست. ما از هم حمایت می کنیم. می دانیم که همه خواستار بازی کردن هستند و تصمیم گیری با سرمربی است ولی هیچ مشکلی بین من و او وجود ندارد. 

تفاوت آرسنال میکل آرتتا با تیم اونای امری

او به طرز کاملا متفاوتی تیم را مدیریت می کند؛ یک تفاوت تاکتیکی هم وجود دارد. اشاره کردن به تمامی تفاوت ها سخت است چون موارد زیادی هستند... حالا خواسته مربی از من فرق می کند. آن ها دید متفاوتی به فوتبال دارند. آرتتا گاهی با من فرانسوی صحبت می کند و گاهی هم انگلیسی.  

رابطه لاکازت با پیر امریک اوبامیانگ و نیکولاس پپه

خیلی خوب است. خیلی با هم شوخی می کنیم و تلاش زیادی جلوی دروازه انجام می دهیم. در ابتدا نیکو خیلی خوب نمی توانست انگلیسی صحبت کند، بنابراین همیشه باید برای ترجمه کردن حرف هایش کنارش حضور می داشتیم. 

آیا اوبامیانگ بهترین هم تیمی لاکازت در رده باشگاهی بوده است؟

قبلا هم این سوال را از من پرسیده اند. نمی دانم بهترین شان چه کسی است ولی قطعا او در زمره بهترین ها قرار دارد... اگر صحبت از فوتبال ملی باشد، آنگاه (کریم) بنزما بهترین بازیکنی است که کنارش تمرین کرده ام.  

فرق لاکازت لیون با لاکازت آرسنال

خب، این لاکازت نسبت به زمان حضورش در لیون کمتر گل می زند! اما از نظر ذهنی و روحی پیشرفت کرده است، شاید از نظر تلاش جمعی هم همین طور. در آرسنال نسبت به دوران حضور در لیون در نقش متفاوتی بازی می کنم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم