Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این  آزمون روز جمعه، ۲۴ مرداد ماه جاری به صورت مجازی و هم زمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: با توجه به وضعیت خاص استان به دلیل شیوع بیماری کرونا و اجرای دقیق و بدون کم و کاست پروتکل های بهداشتی، طبق سیاست های اعلام شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد آزمون تئوری مهارتی را به صورت آنلاین برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه و چگونگی برگزاری آزمون های کتبی به سامانه آزمون هنر به آدرس azmoonehonar.ir مراجعه و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند و در صورت ضرورت از طریق ارسال پیامک در جریان امور مربوطه قرار گیرند.

بابایی اظهار داشت: معرفی به آزمون جامع پایان یافته است بنابرابن افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون ادواری نشده اند، تا یازدهم مرداد ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه آزمون هنر ثبت نام نمایند.

وی افزود: تا ۲۹ تیر گذشته، ۲۰ نفر در پنج رشته آزمون جامع و ۴۰ نفر در ۱۲ رشته آزمون های ادواری ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: ۱۲ رشته ثبت نام شده آزمون های ادواری در استان شامل نوازندگی ساز جهانی، چهره سازی، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه ای، چهره آرایی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده، نگارگری، تذهیب و تشعیر، طراحی طلا و جواهر، تصویربرداری، طراحی صفحات وب و گرافیک کامپیوتر است.

آزمون های استاندارد مهارتی فرهنگ و هنر به صورت سالانه برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آزمون استخدامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آزمون استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آزمون استخدامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند