Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه ۷۱ هزار مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در یکسال گذشته خبر داد. تاریخ انتشار: 15:56 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۹۶۱

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حسین خدرویسی با تبریک سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج گفت: کمک به ازدواج جوانان از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان است و این نهاد در یکسال گذشته ۷۱ هزار مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به افزایش مبلغ کمک‌هزینه ازدواج مددجویان در سال ۹۹ اشاره کرد و ادامه داد: سقف سرانه کمک‌هزینه ازدواج مددجویان از ۶ میلیون تومان در سال گذشته به ۱۵ میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:  ۵۰ هزار تبلت در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت امداد قرار می‌گیرد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است و این نهاد در سال گذشته با برگزاری جشن ازدواج نمادین برای تازه عروس و دامادهای تحت حمایت، در تسهیل این امر خیر مشارکت کرد.

خدرویسی با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تاکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزندپروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با دعوت از مردم نیکوکار برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد گفت: حدود ۱۹ هزار نفر از نوعروسان و زوجین نیازمند، در نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم با مشارکت مردم و خیران، هرچه سریع‌تر زمینه ازدواج آنان فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد ازدواج کمیته امداد امام خمینی ره ازدواج به زوج کمک هزینه ازدواج زوج های جوان تحت حمایت سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار