Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران مسلمان و یهودی در شمال غرب انگلیس مراسم مشترکی را به طور آنلاین برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد کشتار مسلمانان سربرنیستا در بوسنی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « jewishnews»،رهبران مسلمان و یهودی در شمال غرب انگلیس مراسم مشترکی را به طور آنلاین برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد کشتار مسلمانان سربرنیستا در بوسنی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتحادیه اسلامی-یهودی منچستر در بیانیه ای در این باره گفت: کشتار مسلمانان در سربرنیتسا بزرگ ترین جنایتی است که در خاک اروپا انجام شده است.

 

 

در این مراسم آنلاین «کیت گرین» نماینده پارلمان محلی و همچنین «افضل خان»،نماینده مجلس عوام بریتانیا حضور داشتند.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت کشتار مسلمانان در سربرنیستا در منچستر در حالی است که اخیرا گزارش هایی از جزئیات تلاش های بریتانیا برای محروم کردن کشورهای اسلامی  از کنفرانس «سربرنیتسا» پس از اشغال این شهر در حدود 25 سال پیش پرده برداشت.

 

در نسل‌کشی سربرنیتسا بیش از هشت هزار مرد و پسر از ساکنین بوسنیایی شهر مسلمان‌نشین سربرنیتسا در بوسنی و هرزگوین امروزی توسط ارتش جمهوری صرب بوسنی به قتل رسیدند.

 

 این اتفاق پس از آن رخ داد که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل این شهر را در 11 جولای سال 1995 میلادی در آخرین اقدام نسل کشی در اروپا رها کردند.

 

کمیساریای اتحادیه اروپا نیز چندی پیش در اظهاراتی گفت که کشتار سربرنیتسا هنوز مانند یک زخم باز بر قلب اروپا باقی مانده است.

 

«الیور ورهلی» تاکید کرد که این قتل عام ما را به یاد مسئولیت مشترکمان برای جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه می اندازد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: سربرنیتسا مسلمانان انگلیس کشتار مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و پاری سن ژرمن‌

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 749668

دیگر خبرها

  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا