Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و برای اینکه تخلیه خوابگاه‌ها با اذحام دانشجویان مواجه نباشد، تخلیه خوابگاه‌ها با زمان بندی انجام می‌شود.

حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: فرصت تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه به اتمام رسیده است و بیشتر دانشجویان کارشناسی اقدام به تخلیه خوابگاه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامعلی پور در ادامه تصریح کرد: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و برای اینکه تخلیه خوابگاه‌ها با اذحام دانشجویان مواجه نباشد تخلیه خوابگاه‌ها با زمان بندی انجام می‌شود و در حال حاضر دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی ۹۸ اقدام به تخلیه خوابگاه‌ها کردند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز بیان کرد: خوابگاه‌ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که امسال دفاع دارند آماده شده است و برای هر نفر یک اتاق در نظر داشتیم و حدود ۲۸۰ دانشجو ثبت نام کرده بود، اما با توجه به وضعیت استان در گسترش شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و احتمال داره از نیمه دوم مرداد ماه تا نیمه دوم شهریور ماه به دانشجویانی دفاع از پایان نامه و کار عملی دارند امکانات خوابگاهی مهیا می‌شود.
وی گفت: حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی با رعایت پروتکل‌های دانشجویی انجام می‌شود تمام خوابگاه‌ها ضد عفونی شده است دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دانشگاه رفت و آمد دارند تست‌های اولیه طبق پروتکل خود اظهاری وزارت بهداشت و مرکز بهداشت دانشگاه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز خوابگاههای دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم تخلیه خوابگاه ها دانشگاه تبریز انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید

موج خیزش دانشجویی ضد صهیونیسم در دانشگاه‌های کشورهای غربی به کشورهای سوئیس و ایرلند رسید.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دانشگاه‌های «ترینیتی کالج» در شهر دوبلین و «لوزان» در سوئیس به موج در حال فراگیری اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین پیوسته و در حیاط این دانشگاه‌ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه تحصن کردند.

به نوشته «خبرگزاری رویترز»، مقام‌های دانشگاه ترینیتی کالج دوبلین بعد از آنکه دانشجویان معترض با برپایی چادر در محوطه این دانشگاه تحصنی را در حمایت از فلسطین برگزار کردند دسترسی به محوطه دانشگاه را محدود کردند.

آنها همچنین محل نمایش یک انجیل تاریخی به نام «کتاب کیلز»، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم ایرلند را نیز تعطیل کردند.

یک اتحادیه دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد مقام‌های دانشگاه این اتحادیه را ۲۱۴۰۰۰ یورو به این بهانه که اعتراضات باعث خساراتی شده جریمه کرده‌اند.

معترضان همچنین خواستار آن شدند که کالج ترینیتی سرمایه‌گذاری‌های خود نزد شرکت های اسرائیلی و ارتباطاتش با این رژیم و دانشگاه‌هایش را قطع کند.

موج اعتراضات دانشجویی و مردمی در کشورهای مختلف جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی گسترش می‌ِیابد که این رژیم بنا به اعلام مقام‌های وزارت بهداشت دولت وابسته به حماس در غزه تا کنون بیش از ۳۴۶۰۰ فلسطینی را در طول هفت ماه حمله خود به این باریکه به شهادت رسانده است.

اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین بعد از آنکه در دانشگاه‌های استرالیا و کانادا نیز گسترش یافت حالا در گام بعدی به کشور سوئیس رسیده است.

نزدیک به ۱۰۰ دانشجوی معترض در دانشگاه لوزان سوئیس با تحصن در محل ساختمان این دانشگاه درخواست کردند که همکاری‌های علمی دانشگاه با رژیم صهیونیستی پایان یابد.

یکی از این معترضان در مصاحبه با کانال تلویزیون سوئیس در روز شنبه گفت: « بیش از ۲۰۰ روز است که فلسطینی‌ها دارند جانشان را از دست می‌دهند اما کسی صدای ما را نمی‌شنود. حالا یک جنبش جهانی راه افتاده تا دولت‌ها را وادار به اقدام کند هر چند که از آن خبری نیست. به همین دلیل است که حالا می‌خواهیم دانشگاه های هر چه بیشتری به این تلاش بپیوندند.»

«فردریک هرمن»، رئیس این دانشگاه در واکنش به این تظاهرات گفت: « ما دانشگاهیان وظیفه نداریم مواضع سیاسی اتخاذ کنیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو