Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۹ از ۷ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش و آموزش کشور با همکاری وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۲۸ تیر ماه ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز جمعه ۳ مرداد ماه لغایت شنبه ۴ مرداد ماه ۹۹ با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کرده باشند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه ۹۹ به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری خود ارزیابی وزارت بهداشت ویروس کرونا داوطلبان آزمون فرم خوداظهاری بیماری کرونا آزمون دکتری مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06)، مقرر شد؛ برای مساعدت با این داوطلبان  مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/02/18از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ 1403/02/06 حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ 1403/02/21) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟