Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@09:47:47 GMT

تعداد روزهای برگزاری کنکور افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۳۳۶

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از ۲ روز به ۳ روز و آزمون سراسری از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرد. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور مساعدت بیشتر با داوطلبان و حفظ سلامتی آنها روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از ۲ روز به ۳ روز و آزمون سراسری از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرده است اما زمان برگزاری تغییری پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افزایش تعداد عوامل اجرایی و حوزه های آزمون خبر داد و گفت: عوامل اجرایی ۵۰ درصد و تعداد حوزه های امتحانی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی با وزارت بهداشت یک کارشناس بهداشت دارای اطلاعات کافی، در هر حوزه امتحانی جهت نظارت بر اصول بهداشتی و هماهنگی های لازم حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت: جزئیات نوبت های برگزاری آزمون های کشوری در زمان مقتضی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. در نتیجه این تغییرات، آزمون هایی که در زمان عصر تاریخ های اعلام شده قرار بود برگزار شود به صبح منتقل می شوند و یک روز برگزار می شوند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ و آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می شوند.

منبع: فارس برچسب ها: روزهای برگزاری ، کنکور ، افزایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روزهای برگزاری کنکور افزایش روزهای برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بر اساس اعلام بنیاد خیرین دانشگاه دولتی تربت حیدریه همه رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در تمامی رشته‌های کنکور سراسری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر) ۱۴۰۳ شهرستان تربت حیدریه (زاوه، مه ولات، جلگه رخ، کدکن و بایگ) توسط نیک اندیش مهندس مروج تربتی برای پنجمین سال متوالی بورسیه تحصیلی می‌شوند. 
داوطلبان با رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری که دانشگاه‌های شهرستان تربت حیدریه (دانشگاه دولتی، علوم پزشکی، فرهنگیان) را برای تحصیل انتخاب کنند به مدت ۴ سال تحصیلی (۳۶ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) و داوطلبانی که سایر دانشگاه‌های کشور را انتخاب نمایند به مدت یک سال تحصیلی (۹ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) مشمول بورسیه تحصیلی می شوند. 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه