Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:21:32 GMT

طرز تهیه مینی چیز کیک لوتوس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۴۷۵

طرز تهیه مینی چیز کیک لوتوس

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه مینی چیز کیک لوتوس را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

ردیف اول

دو بسته بیسکویت پتی بور ولوتوس مخلوط باهم کاملا نرم شده رو با کره آب شده ودوقاشق خامه رو مخلوط کرده ته قالب فشرده میکنیم.

ردیف دوم

۲۰ عدد پنیر کیبی یا ۴۰۰ گرم پنیر ماسکار پونه یاخامه‌ای کم نمک
یک پیمانه شکر
یک پیمانه شیر خشک
نصف پیمانه ماست
دوق غ شیر عسلی

طرز تهیه:

مواد داخل میکسر را روی ردیف اول میریزیم در فر حرارت بالا بمدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه میزاریم تا مواد خودش رو بگیره  زیاد نمونه تا تغییر رنگ نده و گرنه کیکتون سفت میشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میتونید بلافاصله بعد از پخت روش بسکویت لوتوس بزارید.

بعد پخت داخل یخچال میزاریم تا کاملا ببنده یا مثل کرم لوتوس بن ماری کنید.

ردیف آخر

چیز کیک از قالب بیرون آورده.
کرم لوتس بن ماری شده روش بریزین وبدلخواه تزیین زیباتون رو انجام بدین.
نوش جان.

منبع: deser doon

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چیزکیک سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران

رئیس مجلس در جلسه علنی امروز از موافقت مجلس و دولت با اختصاص ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز قوه مقننه، در پایان بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق و اصلاحات آن از مجموع 194 نماینده حاضر با 146 رأی موافق، 16 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه و پس از تصویب کلیات قالیباف رئیس مجلس در پایان بررسی بخش دوم بودجه 1403 (جداول) گفت: به دلیل اینکه در این باره برخی اصلاحات داشتیم لازم است که در پایان جداول رأی‌گیری نهایی شود. ما حتماً در تنظیم جداول ممکن است برای تراز جابه‌جایی بر اساس مصوبات داشته باشیم تا تراز را رعایت کنیم. این موارد به هیچ عنوان ماهیت موضوع را عوض نمی‌کند از طرفی نیز ردیف اضافه نمی‌شود.

وی ادامه داد: در داخل جداول ناترازی‌های ممکنی برای این موارد، ردیف‌ها، جداول و پیوست‌ها مدنظر باشد که هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه داشته باشد در زمانی که رفت و برگشت‌هایی که با شورای نگهبان انجام می‌شود، بتواند کار را انجام دهد. اگر در رفت و برگشت‌ها با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت، ماهیت موضوع عوض شود حتما موضوع به صحن می‌آید و زمان آن را در نظر خواهیم گرفت.

رئیس مجلس بیان کرد: دولت و کمیسیون برای بحث مربوط به ردیف جدول 7 وزارت بهداشت و درمان، با توجه به شرایط کادر درمان به ویژه پرستاران، پیشنهاد داده‌اند که از محل تراز جداول، 10 همت از اعتبارات وزارتخانه را برای فوق‌العاده شغل پرستاران در نظر بگیرند که دولت و کمیسیون با این موضوع موافق هستند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند