Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار قم گفت: افرادی با شگرد خاص، اقدام به تهیه ماسک از داروخانه‌های قم می‌کنند و به دلیل ارزان‌تر بودن آن نسبت به سایر استان‌ها، ماسک‌های خریداری‌شده را در شهرهای هم‌جوار می‌فروشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی باید به ابداع روش‌های جدید در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و عزا بپردازد تا مردم بتوانند همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به زندگی عادی توأم با سلامتی نیز بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر قرار است جلوی مراسم‌های مردم و برخی از فعالیت‌های اقتصادی را بگیریم باید برای آن جایگزینی تعریف کنیم، افزود: کرونا، لطمه‌های اقتصادی شدیدی به جامعه وارد کرد و باید مراقب باشیم شاهرگ‌های اقتصادی را با عدم تدبیر در مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نزنیم.

فرماندار قم تصریح کرد: اگر بتوانیم راهکارهای جدیدی ارائه دهیم، از روش‌های قهری استفاده نمی‌کنیم، ضمن اینکه شورای اطلاع‌رسانی باید با برگزاری اتاق فکر و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه در جهت فرهنگ‌سازی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کند.

حیدری با تأکید بر اینکه باید در جهت سبک زندگی جدید کرونایی، راهکاری نوین ارائه دهیم،  یادآور شد: گاهی روش‌های قدیمی پاسخگو نیست و باید شیوه‌های اطلاع‌رسانی به سمت رویکردهای نوین باشد.

وی در مورد تأمین ماسک نیز گفت: در روزهای اخیر تلاش‌های خوبی انجام شد و از حالت بحرانی بیرون آمده‌ایم و در حال حاضر به‌اندازه کافی ماسک تأمین می‌شود، هرچند هنوز هم مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار قم افزود: کمیته نظارت و به‌ویژه سیستم قضایی همراهی خوبی در روند تولید و توزیع ماسک داشت و تدابیری نیز در افزایش تولید و پایش توزیع اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: در تأمین ماسک به‌صورت تولید خانگی مشکلی وجود ندارد و توزیع آن نیز آزاد شد، اما در تأمین ماسک سه لایه در داروخانه‌های نیازمند همراهی بیشتری هستیم، وقتی تقاضای کالایی افزایش می‌یابد باید مراکز توزیع را نیز افزایش داد.

تولید روزانه ماسک در قم به 250 هزار عدد می‌رسدتولید و توزیع ماسک تحت نظارت سامانه/ برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه توزیعگزارش| استفاده اجباری از ماسک پارچه «اسپان‌باند» و «ملت‌بلون» را گران و کمیاب کرد/ مقصر گرانی ماسک کیست؟

حیدری عنوان کرد: گاهی شنیده می‌شود افرادی با شگرد خاص، اقدام به تهیه ماسک از داروخانه‌های قم می‌کنند و به دلیل ارزان‌تر بودن آن نسبت به سایر استان‌ها، ماسک‌های خریداری‌شده را در شهرهای هم‌جوار می‌فروشند.

وی خاطرنشان کرد: باید با ارائه روزانه لیست داروخانه‌ها و برنامه‌ریزی بیشتر تلاش کرد مردم در تأمین ماسک با کمترین دغدغه‌ای همراه شوند و عرضه و تقاضا به تعادل برسد و با محدودیتی در تأمین آن مواجه نشویم.

فرماندار قم بیان کرد: سازمان صمت قم در اقدامی قیمت ماسک در قم را افزایش داد تا حدی از مشکلات کاسته و انگیزه برای فروش ماسک به دلیل اختلاف قیمت کم شود.

وی گفت: باید التهاب در خرید ماسک فروکش کند و تولید به‌اندازه کافی باشد تا بساط سوءاستفاده از ماسک، برچیده شود، ماسک باید به‌اندازه کافی و قیمت مناسبی در دسترس قرار بگیرد، ضمن اینکه نوع و کیفیت تولید ماسک نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/457/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... آیا ماسک‌ها با قیمت مصوب دست مردم می‌رسد؟ معاون وزیر صنعت: چرا با گران فروشی ماسک در داروخانه ها برخورد نمی شود؟ پویش ماسک در مشهد جدی‌تر از گذشته/ اتوبوس‌ها هم ماسک‌پوش شدند+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیا ماسک‌ها با قیمت مصوب دست مردم می‌رسد؟ معاون وزیر صنعت: چرا با گران فروشی ماسک در داروخانه ها برخورد نمی شود؟ پویش ماسک در مشهد جدی‌تر از گذشته/ اتوبوس‌ها هم ماسک‌پوش شدند+تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۶ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز/ باغداری موفق که بازار ‌فلفل‌دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد ۷ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۸ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم/ فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را به‌عهده داریم مهمترین اخبار استانها آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان گزارش| بی‌آبی در مناطق سیل‌زده لرستان در گرمای ۴۵ درجه؛ اعتراض مردم «چم‌کبود» معمولان به بی‌توجهی‌ها + تصاویر آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت دیدار استانداران خوزستان و ذی‌قار عراق / قدردانی ‌از ‌ایرا‌ن برای تامین گاز اکسیژن ‌بیمارستان‌های عراق مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار قم داروخانه ها تأمین ماسک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود