Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:38:47 GMT

خرید کتب علوم پزشکی خیلی راحت‌تر از راحت شده!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۵۴۵

خرید کتب علوم پزشکی خیلی راحت‌تر از راحت شده!

یکی از مشکلات دانشجویان و پژوهشگران حوزه علوم پزشکی، دسترسی مشکل به منابع این رشته است. مشکلی که "بانک کتاب ناهید" با بهره‌گیری از منابع گسترده و در دسترس خود، آن را از میان برداشته و با استفاده از عرضه آنلاین این بانک جامع، دیگر برای یافتن کتب مورد نظرتان، راه هزارتویی در پیش ندارید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک کتاب ناهید، این مجموعه با بهره‌جویی از همکاری مستمر و دیرینه با ناشران برتر علوم پایه و پزشکی، راه را برای دسترسی به کتب مدنظر شما، میان بر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با بانک کتاب ناهید، شما همچنین راه دور و درازی تا خرید آنلاین و تحویل فوری کتب پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، علوم پایه و زیست‌شناسی، بیش از چند کلیک و نهایتا یک تماس ساده در پیش ندارید.

این بانک جامع، همچنین صدها کتاب منبع و کمیاب را برای استفاده دانشجویان و دانش‌پژوهان رشته پرستاری و مامایی تدارک دیده و راه را برای استفاده دوستان از این منابع هموارتر از هر زمان دیگری کرده است.

خرید کتب لاتین علوم پزشکی، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان و همچنین، اساتید این عرصه بوده و بر همین اساس نیز، این بانک جامع، گنجینه‌ای کامل از کتب لاتین پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری را نیز فراهم آورده که با کیفیتی ارزنده و با هزینه‌ای به صرفه و اقتصادی در اختیار دوستان قرار می‌دهد.

بر عهدی که با همراهان همیشگی‌مان از ابتدا بسته‌ایم، همواره برآنیم تا اصول اساسی‌مان از جمله؛

*ارسال بسیار سریع و دقیق

*ارسال روزانه در شهر تهران و پست پیشتاز و سفارشی درشهرستان‌ها

*تخفیف های ویژه و جذاب

*اخذ سفارشات به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در کنار بکارگیری هوشمند

  اپلیکیشن بانک کتاب ناهید را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.همچنین، بانک کتاب ناهید به اذعان همراهان همیشگی ما، همواره از معدود مراکز جامع فروش آنلاین کتاب کتب لاتین دامپزشکی بوده و ارائه کتب مرجع کنکورهای کارشناسی‌ارشد و دکتر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برای گروه‌های هدف در دستور کار خود قرار داده است.

این بانک کتاب با استفاده از جامع‌ترین و به روزترین منابع تهیه و نشر کتب مرجع، عمومی و تخصصی، عرضه کتب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، داروسازی، هوشبری، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی، انگل‌شناسی، ژنتیک، تغذیه و رژیم‌درمانی، اتاق عمل، علوم‌آزمایشگاهی، انفورماتیک‌ سلامت، رادیولوژی و صنایع غذایی را در کم‌ترین زمان و با نگاه کاملا اقتصادی برای همراهان خود، تسهیل کرده و فضای متفاوتی را در این حوزه فروش رقم زده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی