Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@20:35:34 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از ۲۷ سال

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۵۶۴

دستگیری قاتل فراری پس از ۲۷ سال

رویداد۲۴ سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی" در تشریح این خبر گفت : بیست و هشتم تیرماه حکم جلبی از دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مبنی بر دستگیری شخصی به نام محمد متولد سال ۱۳۴۷ که در سال ۱۳۷۲ مرتکب قتل ۲ تن از همسایگان خود شده بود به اداره هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود : پس از وصول حکم جلب و با توجه به اهمیت جرم و میزان محکومیت صادره تیمی از کارآگاهان اداره هشتم برای دستگیری محکوم متواری اقدامات اولیه را انجام و با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق به شناسایی منزل وی در جنوب تهران می شوند که با توجه به دستو قضائی در اقدامی ضربتی ساعت ۱۲ ظهر سی و یکم خرداد ماه وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی توضیح داد: محمد پس از انتقال به پلیس آگاهی در خصوص محکومیت خود اظهار داشت، سال ۱۳۷۲ پس از پایان خدمت سربازی به شهر محل سکونتم در یکی از شهرهای غربی کشور بازگشتم که متوجه شدم برادر بزرگترم به نام حمید متولد سال ۱۳۴۳ بر سر یک قطعه زمین کشاورزی با همسایگانش درگیری دارند و چندین مرتبه بین آن ها نزاعی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: قتل؛ پایان نزاع مرگبار چند جوان در مشهد

گزافی افزود: محمد در ادامه اظهارات خود بیان داشت، پس از نزاع و مرگ ۴ تن از همسایگان، من و برادرم به تهران آمدیم و تشکیل خانواده دادیم تا اینکه در سال ۱۳۸۳ برادرم در اثر یک سانحه رانندگی فوت کرد و من هم چون می دانستم تحت تعقیب می باشم مغازه ای تهیه کردم و به دور از اتفاقاتی که در دور و برم بود، مشغول کار و زندگی شدم و اکنون ۴ فرزند دارم.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران اعلام داشت: با توجه به رای و حکم صادره از دادگاه مشخص بود که محمد و حمید هر دو به قتل ۴ نفر با استفاده از سلاح گرم محکوم به قصاص در برابر قتل محکوم شده اند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: با دستگیری یکی از محکومان پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ارسال شد.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری