Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند خواسته اینتر برای مارتینز را برآورده کند.

 اینتر احتمالا قصد دارد دستمزدی 5.5 میلیون یورویی به لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد پیشنهاد کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، بارسلونا به اطلاع اینتر رسانده شرایط به منظور ادامه مذاکرات برای لائوتارو مارتینز مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال احتمال اقدام مجدد بارسا در آینده وجود دارد اما اینتر در انتهای فصل به طور جدی به تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی فکر می کند. 

باشگاه ایتالیایی احتمالا به مارتینز پیشنهاد دستمزد 5.5 میلیون یورویی در سال را ارائه می کند. این رقم، مطمئنا رقم مهمی است اما هنوز با پیشنهاد 10 میلیون یورویی بارسا به ال تورو فاصله دارد. نراتزوری به دنبال حفظ مهاجم جوان خود است چراکه برای فصل بعد روی او حساب ویژه ای باز می کند.

همچنین بخوانید:

لائوتارو مارتینز: همیشه برای اینتر و برای شاد کردن طرفداران می جنگم لائوتارو مارتینز یک فصل دیگر در اینتر می ماند / گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان