Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@15:20:58 GMT

افزایش سرمایه و سود شرکت بیمه‌کوثر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۷۹۲

افزایش سرمایه و سود شرکت بیمه‌کوثر

امتداد -بیمه کوثر در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت علاوه بر پیش‌بینی تحقق بیش از 10هزارمیلیارد ریال سود سرمایه‌گذاری‌ در سال 1399، افزایش83درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را تا شهریور ماه عملیاتی خواهد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای تحقق افزایش83درصدی سرمایه اقدام‌های نهایی انجام شده است و به زودی پس از دریافت مجوز از سازمان بورس مجمع فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت واگذاری بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها، شناسایی بیش از 9هزارمیلیارد ریال سود و برنامه‌ریزی برای ورود به بازارهای جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای بیمه کوثر در سال گذشته اظهار ‌کرد: کسب مجدد سطح بالاترین توانگری مالی برای چهارمین سال متوالی، قرار گرفتن در بین 40 شرکت برتر فرابورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار، قرار گرفتن در بین 100 شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی و رشد 58.6 درصدی حق بیمه تولیدی در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل از هزارو540میلیارد ریال به 2هزارو443میلیارد ریال از جماه دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ به عنوان دستاوردهای سال گذشته بیمه کوثر، درباره برنامه‌های امسال شرکت در حوزه‌های مشابه گفت: تحقق فروش 3هزارو700میلیارد تومانی (60درصدی نسبت به سال 1398) با رویکرد مدیریت بهینه ترکیب پرتفوی و سوداوری، تمرکز بر تمدید و نگه‌داشت بیمه‌گذاران کم‌ریسک با هدف افزایش ماندگاری مشتریان به 60درصد و استمرار کسب سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه از جمله برنامه‌های امسال است.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به دریافت مجوز قبول اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1398، توسعه و کسب سود در حوزه بازار قبولی اتکایی را یکی از برنامه‌های مهم شرکت در سال‌جاری اعلام کرد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی همچنین درباره اقدام‌های سال گذشته شرکت در حوزه فن‌اوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از نرم‌افزار جامع بیمه‌گری فناپ و طراحی سامانه بک‌اپ در پاسخ به ریسک‌های حوزه فن‌‌اوری اطلاعات، راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر، بهره‌برداری از مرکز عملیات و کنترل شبکه شرکت، بهره‌برداری از سامانه سامکو (سامانه مناقصات بیمه کوثر) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه کشور، رونمایی از سامانه خدمات برخط – صدور بیمه‌نامه بدنه هوشمند سفر (مرکوری) به‌عنوان طرح انحصاری بیمه کوثر در ارایه برخط بیمه بدنه اتومبیل و رونمایی از سامانه نظارت درمان از جمله دستاوردهای مهم سال گذشته شرکت در این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: امسال نیز افزایش خدمات الکترونیک و فروش برخط، بازاریابی برخط و پرداخت برخط خسارت، تجهیز و ارتقای زیرساخت‌های فن‌اوری در سرپرستی‌های استانی و توسعه سامانه نظارت تخصصی مدیران سرپرستی‌ها را در برنامه داریم.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سال گذشته بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران

تین نیوز

تیرماه امسال رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران برگزار می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از کن نیوز، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: هریک از فرودگاه های کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری است که در قالب اطلس جامع سرمایه گذاری فرودگاه های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی ارائه شود.

علی عبدی اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی بر حسب وظیفه باید ضمن درنظر گرفتن منافع شرکت، شرایط را به گونه ای فراهم کند تا باتوجه به اوضاع اقتصادی، سیاسی و بین المللی در آینده آسیبی به اقتصاد شرکت فرودگاه ها وارد نشود.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها باید به نحوی فراهم شود تا همواره شاهد رشد اقتصادی شرکت فرودگاه ها باشیم، گفت: درحال حاضر عمده تمرکز شرکت بر درآمد ناشی از پروازهای عبوری است اما اعتقاد داریم که این نوع درآمد باعث شده تا از بسیاری فرصت های درآمدی دیگر غافل شویم.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در آینده ممکن است بحث درآمدهای هوانوردی دستخوش تغییر شود، گفت: این نوع درآمد هیچ گاه درآمد پایداری نیست و باید زیرساخت لازم برای ایجاد درآمدهای ثابت و پایدار ایجاد شود تا شرکت با تحولات سیاسی و بین المللی دچار ضرر و زیان نشود. بنابراین می بایست علاوه بر تلاش برای افزایش درآمد پروازهای عبوری، از ظرفیت های بالقوه موجود در فرودگاه های کشور به نحوی استفاده شود که شاهد افزایش درآمدهای پایدار در سایر حوزه های هوانوردی و همچنین درآمدهای غیر هوانوردی باشیم.

عبدی با بیان اینکه بیم آن می رود؛ با ضربه خوردن به درآمد ناشی از پروازهای عبوری، شرکت فرودگاه ها دچار مشکلات اساسی در پیشبرد طرح های توسعه فرودگاه ها و حتی انجام امورات جاری شرکت همچون پرداخت حقوق و دستمزد شود، گفت: کاپیتان نخجوانی بر مبنای نظر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت ماموریت داده اند که سرمایه گذاری در فرودگاه های سراسر کشور به عنوان یک راهکار اساسی برای ایجاد درآمد ثابت و پایدار در دستورکار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به شعار امسال که مقام معظم رهبری بر جهش تولید با مشارکت مردم تاکید داشته اند، گفت: بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه گزاران بخش خصوصی می توان تمامی فرصت های درآمدی را احصا کرد و جلوه ای تازه از فرودگاه های ایران در جهان به نمایش گذاشت.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گفت: در تیر ماه امسال، "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در سالن اجلاس سران باحضور وزیر راه و شهرسازی، کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مسئولان مربوطه، سفیران کشورهای هدف در ایران و سفیران ایران در سایر کشورها، اتاق های بازرگانی، اتاق های صنعت و معدن، فعالین تجاری و اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران