Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی عصر امروز در تشریح آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵ امروز بیان داشت: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان کرمان ۳۴۹ نفر می‌باشد.

وی با اشاره به تفکیک موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان افزود: از تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۹۴ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۴۱ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۷۷ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۳ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۲۴ نفر هم‌اکنون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون سه هزار و ۴۱۸ مورد ثبت شده است.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعته گذشته ۱۰۰ مورد جدید بستری در بیمارستان‌های استان کرمان شامل ۶۷ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سه مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۱ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سه مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و شش مورد دانشکده علوم پزشکی سیرجان به ثبت رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعته گذشته ۱۵ نفر فوتی در اثر کووید ۱۹ در سطح استان داشتیم که شامل هفت فوتی در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پنج فوتی در شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دو مورد فوتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک فوتی در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده‌اند.

شفیعی گفت: تعداد جانباختگان ابتلاء به کرونا از ابتدای شیوع اپیدمی در استان تاکنون مجموعاً ۳۴۸ مورد ثبت شده است.

کد خبر 4980831

منبع: مهر

کلیدواژه: کووید 19 شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهدی شفیعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مسکن شهرستان کرج مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رییس جمهور، قاسم عموعابدینی معاون وزارت علوم و محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران افتتاح شد.

محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده این دانشگاه گفت: ما توقع داریم که دانشکده علوم خانواده محور اصلی مطالعات خانواده در کشور بشود و نقش آفرینی مهی در این زمینه داشته باشد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تبریک روز معلم گفت: همه ما می دانیم که امروزه بحث صیانت از خانواده تبدیل به یک دغدغه جهانی شده و همچنین صیانت از خانواده از نظر دینی جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

مقیمی افزود: اگر به سیاست های دولت مردمی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در تمام این سیاست ها خانواده به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است این در حالی است که الزامات جهانی به سمتی حرکت می کند که در نقطه مقابل خانواده قرار می گیرد و به همان میزان که کارهای تخصصی برای نهاد خانواده صورت می گیرد نهادهای رقیب قوی تر عمل می کنند و به مرور خانواده و جایگاه چند کارکردی آن ضعیف شد و تحت الشعاع قرار گرفت.

رییس دانشگاه تهران گفت: مادر در خانواده محور کلی شناخته می شود و وقتی هویت ملی و مذهبی دچار چالش و مشکل شود، مادر خانواده می خواهد کارکرد دیگری را به آن نسبت دهد. این خواسته باعث می شود که مادر از خانواده دور شود ما در دانشکده خانواده سعی می کنیم که این چالش ها را تجمیع و سازماندهی کنیم.

کد خبر 6094262

دیگر خبرها

  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد