Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است که می‌توان با استفاده از ظرفیت فوتبال برخی ناهنجاری‌ها در جامعه را کاهش داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست دبیرکل و جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال با دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور دبیرکل، رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات، رئیس دپارتمان امور حقوقی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، رئیس کمیته فرهنگی، رؤسای روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی افتخاری، دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه صبح امروز (چهارشنبه) در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون گفت: اگر عملکرد بخش‌های مختلف ورزش کشور در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا را با دقت بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که موفقیت خوبی در اجرایی شدن برنامه‌های رشته فوتبال وجود دارد. در واقع با وجود شرایط سخت، مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را با عزمی خوب در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا به اجرا گذاشتیم.

وی ادامه داد: نشست امروز با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و حقوقی از طریق ورزش فوتبال با هدف کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است. در فدراسیون فوتبال و به طور ویژه در بخش‌های ارکان قضایی، سازمان لیگ فوتبال، کمیته فرهنگی و... یکسری وظایف ذاتی داریم تا شرایطی را ایجاد کنیم که از ظرفیت تأثیرگذاری زیادی که در فوتبال، ورزشکاران و مربیان فعال در آن وجود دارد، به درستی و به بهترین نحو استفاده شود.

دبیرکل فدراسیون افزود: اثربخشی فوتبال در جامعه فوق‌العاده زیاد و ملموس است. به همین دلیل باید با ایجاد همکاری مناسب در قالب یک پیش‌نویس فی مابین فدراسیون فوتبال و شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه، شیوه‌نامه و نقشه راهی در راستای هدفمندسازی این میزان از اثربخشی تألیف شود تا شاهد کاهش ناهنجاری‌های رفتاری و بعضاً ناهنجاری‌های رسانه‌ای باشیم.

نبی همچنین تصریح کرد: نباید از اهمیت این موضوع و چگونگی رفتار و تأثیرگذاری ورزشکاران و مربیان غافل ماند، چرا که رفتار ورزشکاران به خصوص در رشته پرطرفداری مانند فوتبال، نشأت گرفته از دل جامعه و در واقع بخشی از هویت رفتاری ملی ماست.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد پیش‌نویس این طرح فی مابین از سوی شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه و فدراسیون فوتبال تدوین و مورد اجرا گذاشته شود.

توضیحات نبی درباره پایان پرونده شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مهدی محمدنبی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مهدی محمدنبی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادامه حضور بیرانوند در قرنطینه و غیبت در عکس تیمی آنتورپ ۲ اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر ۳ شانس اندک سردار آزمون برای تصاحب عنوان آقای گل لیگ برتر روسیه + عکس ۴ کرمی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست ۵ فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است/ برنده این بازی من هستم ۶ پیولی: باشگاه میلان با من بسیار منصفانه رفتار کرد/ روز دوشنبه متوجه تمدید قراردادم شدم ۷ زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی‌دانستم/ در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش‌مان می‌رسد ۸ عدم رضایت گواردیولا از عملکرد تیمش با وجود برتری پرگل مقابل واتفورد مهمترین اخبار ورزشی ترابی: احترام گذاشتن به بازیکن توسط باشگاه از مسائل مالی مهم‌تر است/ هیچ ذهنیت و تصمیمی در مورد فصل آینده ندارم نامجومطلق: مجیدی گفته بود نظم و انضباط برای او از هر چیزی مهم‌تر است/ با نرفتن به جم کاری انسانی انجام دادیم باشگاه شهر خودرو در آستانه محرومیتی سنگین/ شکایت مربی کروات به فیفا مشکل‌ساز شد + تصاویر سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد اخبار تایید نشده از سقوط یک شهرستان در شمال افغانستان واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فدراسیون فوتبال رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست