Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

زین الدین زیدان به یکی از شخصیت‌های منحصربفرد دنیای فوتبال بدل شده است.

اخبار ورزشی- او هم بازیکنی فوق‌العاده بود و هم توانسته به یکی از برترین مربیان تاریخ فوتبال شناخته شود. کاری که این فصل زیدان با رئال مادرید کرد در تاریخ این باشگاه در برخی زمینه‌ها یک رکورد محسوب می‌شود.

به همین بهانه مارکای اسپانیا با هم‌تیمی‌های سابق زیدان در رئال مادرید و یوونتوس در خصوص این مربی مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فرناندو هیرو

مدافع رئال مادرید در خصوص زیدان اظهار داشت: او از لیگ دیگری آمده بود، فوتبال را جور دیگر و به شیوه‌ متفاوتی می‌شناخت اما دقیقا در لحظه‌ای که توپ را لمس کرد می‌فهمیدی که چقدر زیبا و فوق‌العاده فوتبال بازی می‌کند.

وی ادامه داد: زیزو یک رو داشت اصلا فیلم بازی نمی‌کرد. وقتی به اینجا رسید کاملا خجالتی بود ولی در تمرین‌ها تمام توان خود را به نمایش می‌گذاشت. من کاملا ظرافت و سادگی او را به خاطر دارم.

*پائولو مونترو

مدافع اروگوئه‌ای سال‌های گذشته یوونتوس در خصوص زیدان گفت: نمی‌توانید و غیرممکن است که او را دوست نداشته باشید. او یک رهبر فروتن بود، متواضع‌ترین انسانی که تا به حال دیده‌ام. زیدان بهترین هم‌تیمی من بود. او کاری می‌کرد که غیرممکن برایش ساده به نظر برسد.

*والتر ساموئل

مدافع آرژانتینی که یک سال در رئال مادرید بازی کرد در خصوص زیدان اظهار داشت: تصویری که من از زین‌الدین دارم یک شخصیت آرام، متعهد به خانواده و انسان‌گرایانه بود. رفتار او جوری بود که خیلی چیزها را می‌توان از او آموخت. با اینکه در پستی دیگر بازی می‌کرد ولی برایم جالب بود که حرکاتش را ببینم و مشاهده کنم که چگونه دریبل می‌زند و به زیبایی پاس نهایی را می‌دهد.

*سانتیاگو سولاری

مربی سابق کهکشانی‌ها در خصوص زیدان گفت: او یکی از کاراکترهای بی‌نظیر رئال مادرید بود. نمی‌توانم کلمه برای توصیف او پیدا کنم،‌زیزو بی‌مانند است و بیایید قبول کنیم که شخصیت بزرگی است.

*الساندرو دل‌پیرو

ستاره سابق یوونتوس نیز به تمجید از زیدان پرداخت و گفت:‌ در زمان بازی‌ام با بسیاری از بازیکنان بزرگ دیدار کردم. مدافعانی چون پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو،‌ پائولو مونترو و مهاجمانی چون فیلیپه اینزاگی، فرانچسکو توتی ولی زیدان فوق‌العاده بازیکنی که دیدم. او با بقیه فرق داشت. زیدان نماینده فوتبال ناب بود،‌ او با یوونتوس، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه این کیفیت فوتبال را به نمایش گذاشت.

*دیوید بکام

ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید در خصوص زیدان گفت: روز آخر تمرین زیزو در رئال واقعا خاص بود. من و او در رختکن با هم تنها بودیم و کنار من نشست و از من بابت همه کارهایی که کردم تشکر کرد و اظهار کرد که تیمی خارق‌العاده ساخته‌ایم.

*فلورنتینو پرز

رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در خصوص مربی خود گفت: زیدان یک نعمت برای رئال مادرید است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید زیدان یوونتوس رئال مادريد دیوید بکام هم تیمی خصوص زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!