Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:57:55 GMT

هیس! طبقه متوسط محو شد!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۳۹۸۸

هیس! طبقه متوسط محو شد!

روزنامه اعتماد امروز در صفحات لایی خود ضمن مصاحبه با یک استاد دانشگاه، به گسترش فقر در شش هفت سال اخیر اشاره کرده و تیتر زده محو طبقه متوسط.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

بعضی خبرها و رویداد ها هر چند مهم، جایی در صفحه اول روزنامه آقای حضرتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل چی؟ خبر نابودی طبقه متوسط در دولت روحانی!

روزنامه اعتماد امروز در صفحات لایی خود ضمن مصاحبه با یک استاد دانشگاه، به گسترش فقر در شش هفت سال اخیر اشاره کرده و تیتر زده محو طبقه متوسط.

گم شدن این خبر مهم در صفحات لایی، در حالی است که این روزنامه، طرفدار تَکرار دولت روحانی بود و شخص آقای حضرتی به عنوان عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، در جایگاه ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس نشسته بود.

قرار بود چرخ اقتصاد و تولید بچرخد. وعده می دادند چنان رونقی به اقتصاد می دهند که مردم از پول ناچیز یارانه بی نیاز شوند. اما آن چه اتفاق افتاد، تضعیف اقتصاد ملی، رکود تورمی سنگین، کاهش قدرت خرید مردم، و آن گونه که یواشکی اذعان می کنند، "محو طبقه متوسط در اثر گسترش فقر" بود.

جالب این که در همین دوره در اثر سوء مدیریت و باند بازی، رانت های بزرگی در حوزه واگذاری شرکت های دولتی، دلار دولتی (جهانگیری) و... جا به جا شد. فکر می کنید رفقای شهرام جزایری (ها) اکنون در کدام طبقه باشند؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین محمد ایمانی روزنامه اعتماد حسن روحانی رونق اقتصادی فقر گرانی طبقه متوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم