Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو معتقد است دیدار این تیم برابر تراکتور حکم یک فینال را دارد و شناخت خوبی از حریفش دارد.

به گزارش ایسنا، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور گفت: بعد از دیدار با پارس جم دو سه نکته برای ما مهم بود. اولین نکته دور کردن ناراحتی باخت و آغاز شادابی در تمرینات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات بعدی فنی بود اما مهمترین نکته این بود که به بازیکنان یادآوری کنم دیدار با تراکتور مثل یک فینال است. بازیکنان باتجربه شهرخودرو این موضوع را می‌دانند و فکر نکنم این فرصت را از دست بدهند.

او در خصوص تمرکز نداشتن بازیکنان تیمش در دیدار برابر پارس جنوبی و حواشی روز معارفه گفت: این حس را داشتم که این می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد اما باختن جزوی از فوتبال است. ما تلاش می‌کنیم دوم شویم در لیگ و قدر فرصت ها را بدانیم و از باخت مقابل پارس درس عبرت بگیریم تا بازیکنان بتوانند ضعف‌های روحی وفنی خود را پوشش دهند و وآن‌ها را اقویت کنند. باید تفکرات منفی اشتباه را کنار بگذارند و از تجربه بازی قبل برای پیروزی برابر تراکتور استفاده کنند.

بختیاری‌زاده در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: همه مجموعه ما حرفه‌ای هستم و صلاح نمی‌دانم بگویم کدام بازیکنم محروم و کدام مصدوم است. به این ذهنیت رسیدیم که کل مجموعه برای برتری برابر تراکتور تلاش کنند.

او در خصوص حریف تبریزی خود گفت: تراکتور تیم خوب و جوانی است. آن‌ها در خط دفاع بازیکنان خوب و بازی سازی هستند اما امیدوارم بازیکنانم فردا خودشان را نشان دهند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص حضور صداقت در کادر فنی تراکتور و شناخت زیاد او از تیم مشهدی گفت: از همه عزیزانی که قبل از من اینجا بودند، تشکر کنم. در فوتبال روز الآن تیم‌ها به راحتی یکدیگر را آنالیز می‌کنند و خیلی راحت شرایط فنی یکدیگر را معرفی می‌کنند. مهمترین نکته، درک خود مربی از خود تیمش است و همان قدر که آن‌ها از من شناخت دارند، من هم از آن‌ها و تیمشان شناخت دارم. دستیاری قرار نیست به کادر تیم من مربی اضافه شود و فقط به من حسین بادامکی پیشنهاد شد که باعث افتخار است که با کار کنم. همدلی کادرفنی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور تیم فوتبال شهرخودرو سهراب بختیاری زاده استانی ورزشی برابر تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال