Web Analytics Made Easy - Statcounter

"غلامرضا براتی در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در سرقت منزل و اماکن خصوصی فعالیت دارد که عوامل کلانتری ۱۴ درچه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: باهماهنگی مقام قضائی، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای دستگیری متهم اعزام که طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، اموال مسروقه شامل ۱۰ کیلو کابل برق -دوعدد موتور کولر آبی، یک عد د.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپ آب، تعدادی آچار لوله گیر ودو دستگاه ضبط صوت به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۵۰ فقره سرقت در اصفهان
سرهنگ براتی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده وشناسایی مالباختگان به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به همشهریان توصیه کرد: جهت جلوگیری از سرقت منزل، قبل از خروج از منزل هر گونه تردد و رفت و آمد افراد مشکوک و مظنون و پرسه زن و متکدی در محله سکونت مشاهده شد به پلیس اطلاع دهید. در زمان ورود به منزل در صورت مواجه شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با اطمینان لازم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام و انشاا... سارقان دستگیر و مالباختگان به اموال مسروقه خود برسند. در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه‌ها فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب‌ها به ویژه درب ورودی از قفل‌های مطمئن استفاده کنید و قفل‌هایی که کلید یدکی آن‌ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است را تعویض کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت سارق دستگیری اصفهان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند