Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:32:56 GMT

ژاوی 5 سال مربی تیمی بزرگ شود، بعد به بارسا بیاید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۴۱۶۴

ژاوی 5 سال مربی تیمی بزرگ شود، بعد به بارسا بیاید

رئیس سابق بارسلونا معتقد است ژاوی تجربه لازم برای هدایت بارسا را ندارد و اینکه رختکن بارسا فراتر از حد و اندازه هایش قدرت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو راسل رئیس بارسلونا بین سال های 2010 تا 2013، در انتخابات ریاست سال بعد باشگاه شرکت نخواهد کرد. او به دلیل اتهاماتی که از همه آنها تبرئه شد، دو سال زندانی بود و بیش از یک سال است که آزاد شده اما به مادرش قول داده که دیگر رئیس بارسلونا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود او معتقد است تاوان حسادت ها و دشمنی ها به بارسلونا را پس داده است.

 

 

 

 

با این وجود راسل می گوید در انتخاب رئیس بعدی بارسا تاثیرگذار خواهد بود. او معتقد است بازیکنان بارسا بیش از دوران حضور او به عنوان رئیس، قدرت پیدا کرده اند و از این قدرت باید کاسته شود.

او به اسپورتیو گفت:« رختکن بارسا بیش از اندازه قدرت گرفته است و این اصلا خبر خوبی محسوب نمی شود. معتقدم در مجموعه بازیکنان بارسا باید تغییر و تحولاتی ایجاد شود. نیاز به انقلاب نیست ولی بخش مهمی از تیم باید تغییر کند. باید یک بازسازی در تیم اتفاق بیفتد و خون تازه ای به بارسا تزریق شود.»

 

 

 

 

راسل در مورد احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسال در سال آینده گفت:« ژاوی به نظر آینده خوبی در مربیگری دارد ولی برای نشستن روی نیمکت بارسا معتقدم او باید 5 سال هدایت یک تیم بزرگ که در لیگ قهرمانان حضور دارد را تجربه کند.»

 

 

 

 

انتخابات ریاست بارسا:« به مادرم قول داده ام در انتخابات شرکت نکنم ولی قطعا روی انتخاب رئیس بعدی تاثیرگذار خواهم بود. از حالا مشخص است که رقابتی نفسگیر بین نامزدها را شاهد خواهیم بود. به بلایی که بر سر جوزپ بارتومئو(رئیس فعلی) آورده اند نگاه کنید تا متوجه شوید نامزدها کارشان را خوب بلدند. اخبار مربوط به عقید قرارداد بارتومئو با یک شرکت برای نظارت روی فعالیت های مجازی بازیکنان و مربیان فعلی و سابق تیم و اخباری از این دست،  همه کار این نامزدهاست. آنها قصد داشتند انتخابات را یک سال جلوتر بیندازند ولی موفق نشدند.»

لیونل مسی بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) السد ژاوی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا السد ژاوی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا