Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@08:13:52 GMT

گرانفروشی ماسک در داروخانه ها را اطلاع دهید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۴۴۱۵

صراط:

دبیر کارگروه مقابله با کرونا (ستاد لجستیک کرونا وزارت صمت) با اشاره به استقبال بخش خصوصی در مشارکت تولید ماسک افزود: خوشبختانه به دلیل افزایش تولیدکنندگان داخلی ماسک، جای هیچگونه نگرانی کمبود ماسک وجود ندارد و کارگروه در راستای مدیریت شبکه توزیع با اولویت برای شبکه درمان کشور و مردم، کلیه فرایندهای تولید تا توزیع را در سامانه ثبت و رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا گلپور تاکید کرد: مردم شریف ایران جهت خرید ماسک استاندارد از مکان های معتبر اقدام کنند و در صورت مشاهده گرانفروشی در داروخانه ها به تلفن های 190 وزارت بهداشت و در صنوف به 124 وزارت صمت اطلاع دهند.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از تکمیل سامانه نظارتی بر چرخه تولید تا توزیع ماسک در کشور خبر داد و گفت: شرکت های تولیدی ملزم به رعایت دستورالعمل های کارگروه مقابله با کرونای وزارت صمت می‌باشند و در صورت مشاهده هرگونه عرضه خارج از شبکه توزیع، ضمن قطع سهمیه مواد اولیه شرکت خاطی، پرونده به عنوان عرضه خارج از شبکه و قاچاق به دستگاه قضایی ارسال می گردد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گرانفروشی ماسک وزارت صمت توزیع ماسک صراط وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک