Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان تهران، با حضور در منزل سردار شهيد محمد ناظري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان استان تهران خبرگزاری شبستان طرح ملی سه شنبه های تکریم، با حضور حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، امروز سه شنبه 31 تیر در منزل سردار سرافراز شهید حاج محمد ناظری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام و المسلمین قدیریان در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدا درهشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همانگونه که یاد  و نام قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  و شهدای کربلا در تاریخ زنده و جاویدان است، یاد و نام و خاطره شهدای دفاع مقدس نیز که در راه اسلام جان خود را درطبق اخلاص قرارداده اند نیزجاویدان خواهد بود؛ بسی ما یه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تافانوس روشن چراغ را تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به همکاری و همراهی همسران و خانواده شهدا بیان کرد:  صبر و صلابت و بصیرت شما خانواده بزرگوار شهیدان  بهتریننمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است که شایسته تقدیر وسپاس است.

 

وی در خصوص طرح ملی سه شنبه های تکریم توضیح داد:طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قدیریان افزود: این طرح با هدف شناساندن، تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز وتا هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

 

دراین مراسم حجت الاسلام غلامعلی قدیریان با اهدای لوحی از خانواده سردار شهید محمد ناظری تقدیر و علو درجات را از خداوند متعال برای آن شهید خواستار شد.

 

گفتنی است سردار شهید پاسدار حاج محمد ناظری از فرماندهان و تکاوران هشت سال دفاع مقدس در نیروی دریایی سپاه بود. سردار محمد ناظری از جمله فرماندهان حاضر در عملیات دستگیری متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های کشور در خلیج فارس بود که در مجموعه تلویزیونی فرمانده نیز نقش فرماندهی را ایفا می‌کرد. این شهید والا مقام در روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1395 مصادف با روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار هنگام انجام ماموریت در منطقه دریایی نازعات بدلیل عارضه شیمیایی به شهادت رسید.

مزار سردار شهید محمد ناظری در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر واقع شده است.

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم احد جاودانی سه شنبه های تکریم حجت الاسلام محمد ناظری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد