Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،  متن پیام دکتر شهبازی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت پزشک گرانقدر مجید مجیدیان راد شهید راه خدمت از رزمندگان داوطلب و ایثارگران دوره جنگ تحمیلی و فرزند شهید موجب
 تأثر و تألم فراوان گردید.

 بی شک درگذشت این پزشک فداکار البرزی مرحوم دکتر مجید مجیدیان راد در راه ارائه خدمت به بیماران، نشان دهنده آن است که جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز آموزشی در جریان مبارزه با گسترش ویروس کرونا در خط مقدم خدمات رسانی به مردم حضوری مستمر داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، مصیبت وارده را به جامعه پزشکی و درمانی استان تسلیت می گویم و اطمینان می دهم به رغم وجود برخی مشکلات و کاستی ها از هیچ کوششی برای غلبه بر ویروس کرونا دریغ نخواهیم کرد.

46

کد خبر 1413174

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد