Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:42:42 GMT

رقابت 4 باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب خامس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۴۷۹۹

رقابت 4 باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب خامس

برای خامس رودریگز از 4 باشگاه بزرگ اروپایی به رئال پیشنهاد رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، خامس در فصل جاری نیز نتوانست رضایت زین الدین زیدان را جلب کند و در بسیاری از مقاطع نیمکت نشین و حتی سکونشین بود. ستاره کلمبیایی حالا بعد از شش فصل قرارداد با رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و اخبار حاکی از احتمال جدایی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع خامس رودریگز را باید اولین جدا شده قطعی رئال در تابستان دانست. ستاره کلمبیایی که تابستان گذشته قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال ماندنی شد، فصلی اسف بار را پشت سر گذاشته و به غیر از ابتدای فصل دیگر نتوانسته نقشی در ایده های زین الدین زیدان داشته باشد.

 

 

 

 

شب گذشته الکس سیلوستره در برنامه ال چیرینگیتو  ادعا کرد که چهار تیم تاکنون برای امضای قرارداد با این بازیکن به باشگاه مادریدی پیشنهاد داده اند. 

میلان، اینتر، منچستریونایتد و بنفیکا علاقه مند به جذب خامس هستند. البته روزنامه نگار اسپانیایی اتلتیکومادرید را هم فراموش نکرد. اتلتیکو تابستان پارسال تلاش کرد تا این بازیکن را جذب کند اما شکست سنگین رئال مادرید برابر اتلتیکو در دیدار دوستانه در نیویورک شرایط را عوض کرد و سفیدپوشان مانع از انتقال هافبک کلمبیایی به تیم همشهری شدند. 

پیوستن خامس به بنفیکا تیم پرتغالی را از لحاظ اقتصادی دچار مشکل خواهد کرد چون دستمزد سالانه این بازیکن، هشت میلیون یورو است. 

رئال مادرید برای فروش هافبک کلمبیایی عجله ای ندارد و آماده است تا در زمانی مناسب، با قراردادی به ارزش 15میلیون یورو این بازیکن را بفروشد. رئال شش سال پیش برای خرید خامس 80 میلیون یورو هزینه کرده بود. 

 

 

منچستر یونایتد خامس رودریگز آث میلان نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 بنفیکا اتلتیکو مادرید رئال مادرید اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد خامس رودریگز آث میلان نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 بنفیکا اتلتیکو مادرید رئال مادرید اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است