Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عبدالله همچنین به تمجید از گل گهر پرداخت و گفت این تیم از نظر مدیریتی و اقتصادی جزو سه تیم برتر ایران است.

حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریزدر نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل گل‌گهر سیرجان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات پاسخ داد.

حمید عبداللهی ابتدا در خصوص این مسابقه گفت:

گل‌ گهر یکی از تیم‌های بزرگ ایران از نظر ساختار مدیریتی و اقتصادی است و می‌توانم بگویم جزو سه تا تیم اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین‌طور از نظر فنی تیم خوب است، به خصوص در کادر فنی‌اش که فکر کنم اولین تیمی است که با سه سرمربی کار می‌کند، مجید جلالی، مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی. این مسئله نشان می‌دهد که اتاق فکر بزرگی دارند. شاید جایگاه گل‌گهر در جدول نباید اینجا باشد، اما می‌دانیم تیم بزرگی هستند. بازیکنان ما فوق‌العاده با هوش، با جسارت و با همت هستند و با تمام وجودشان به مصاف گل‌گهر می‌روند تا استارت تک رقمی بودن ماشین‌سازی در جدول را بزنند. هفته گذشته اذیت شدیم و هیچ‌کس کار بزرگ تیم ما را در اصفهان ندید و به خاطر فضای آلوده‌ای که ایجاد شد، همه دنبال این بودند که اشکالات داوری را ببینند. متأسفم که کار بزرگ بازیکنان ما در اصفهان دیده نشد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد:

مصدوم نداریم، اما اسلامی‌ خواه و معبودی محروم هستند.

حمید عبداللهی با اشاره به اتفاقات داوری دیدار هفته گذشته ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:

اهل فن به صورت کامل بازی را ببینند. داور بسیار شجاع و باجسارت بود. او مثل همه داوران دنیا اشتباهاتی داشت که بیشتر اشتباهات از سوی کمک داور بود. امیدوارم همه داوران و رسانه‌ها حواس‌شان به ماشین‌سازی باشد و بدانند ما گناهی نداشتیم، چون داور در بسیاری از تصمیماتی که گرفت شجاعیت به خرج داد، چه زمانی که علیه ما و چه زمانی که برای ما پنالتی گرفت. با هجمه‌ای که پیش آمده، امیدوارم داوران شریف و باوجود کشورمان تحت تأثیر جو وجود آمده قرار نگیرند و نیاز به این نباشد علیرضا سهرابی (رئیس دپارتمان داوری) به شکل‌های مختلف از تیم‌های دیگر عذرخواهی کند. با جلساتی که بلافاصله پس از بازی گذاشتند نگرانیم و امیدواریم جو طوری نباشد که داور تحت تأثیر قرار بگیرد.

همچنین بخوانید:

ماشین سازی تبریز - گل گهر سیرجان؛ نبرد افاضلی و جلالی در لبه پرتگاه / پیش بازی

داور جنجالی بازی اصفهان؛ محروم یا مرخصی؟ / به نفع ترابیان است فعلا سوت نزند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!

مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان