Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@03:16:30 GMT

ائمه جمعه همواره در جهت حفظ امنیت همکاری داشته اند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۵۰۴۲

ائمه جمعه همواره در جهت حفظ امنیت همکاری داشته اند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، اول مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فرمانده انتظامی در مدت تصدی خود، گفت: ائمه جمعه و جماعات همواره همکاری لازم را با مجموعه انتظامی در جهت همگانی کردن امنیت، تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در جامعه داشته، دارند و خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افتخارآفرینی مردم به ویژه در دوران انقلاب و بعد از آن، گفت: جوانان پرشور و فهیم این شهرستان همواره در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند.

آقایی افزود: امنیت و آرامش موجود در شهرستان مرودشت حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر فرماندهی و کارکنان پرتلاش این مجموعه است و مردم امنیت موجود را مدیون این عزیزان هستند.

امام جمعه مرودشت به ارتقای سطح کیفی برنامه‌های ناجا اشاره کرد و افزود: به حمد خداوند نیروی انتظامی روز به روز بهتر شده و در مهارت‌آموزی و سایر مولفه‌ها بر کیفیت این نیرو افزوده شده است و این مسیر با رشد و پیشرفت خوبی در حال طی شدن است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست