Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، گفته می‌شود رهبر حزب مخالف ماجرای رابطه یان-لیز گالووی را به نخست‌وزیر لو داده و خانم آردرن هم روز چهارشنبه عذر وزیر مهاجرت خود را خواسته است. او در این باره گفت: «رابطه آقای گالووی با یکی از کارکنان خود ۱۲ ماه طول کشیده و چند ماه پیش پایان یافته است. هر چند به نظر من می‌تواند یکی از مصادیق سوء استفاده از قدرت باشد و به همین دلیل وزیر مهاجرت را برکنار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خانم جودیث کالینز که رهبر حزب ملی است، به واسطه یک فرد دیگر در جریان ماجرای رابطه گالووی قرار گرفت و آن را به دفتر نخست‌وزیری خبر داد. خانم آردرن هم اعلام کرد از اینکه موضوع صرفا یک اتهام‌زنی نبوده و همه چیز ثابت شده خشنود است. وزیر مهاجرت نیوزیلند شخصا تمام داستان را برای نخست‌وزیر شرح داده و تخلف خود را پذیرفته است. هر چند گالووی روز سه‌شنبه ابتدا منکر اتهام شد و پس از مشورت کردن با خانواده و پیش از رسانه‌ای شدن ماجرا، آن را گردن گرفت.

آردرن که ابتدا آرزو کرده بود داستان ارتباط وزیر مهاجرت با یکی از کارمندان زن نادرست باشد، اعتراف کرد دوست داشت واقعیت را از زبان خود گالووی بشنود تا رهبر حزب مخالف. خانم کالینز هم اعلام کرد از درز دادن این ماجرا و افشاگری خود هرگز اهداف سیاسی نداشته و نمی‌خواسته از آن به سود جریان و حزب خود استفاده کند.

گالووی متاهل است و سه فرزند دارد. رابطه او با کارمند زن با رضایت طرفین بوده است، با این حال نوعی سوء استفاده از قدرت و القای حس بی‌اعتمادی از آن به جامعه القا می‌شود و از این رو نخست‌وزیر نتوانسته با آن کنار بیاید. گالووی در یک بیانیه کوتاه از همه کسانی که در این ماجرا آسیب دیده‌اند عذرخواهی کرد و خواستار حفظ حریم خصوصی خود شد.

افشاگری درباره رابطه وزیر مهاجرت نیوزیلند با یک زن درست یک روز پس از آن اتفاق افتاد که معلوم شد اندرو فالون، یکی از اعضای حزب ملی در پارلمان برای یک دختر دانشگاهی عکسی زننده فرستاده است. به همین دلیل، برخی معتقدند اقدام رهبر حزب ملی در لو دادن عضو کابینه خانم آردرن نوعی انتقام گرفتن بوده است.

کد خبر 533469 برچسب‌ها نیوزیلند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نیوزیلند وزیر مهاجرت نخست وزیر رهبر حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست

به گزارش جام جم آنلاین، منابع صهیونیستی امروز-دوشنبه- گزارش دادند که بنی‌ گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین یاد مردخای واقع در غلاف غزه دچار حادثه شده و پای‌ او آسیب دیده است.

منابع خبری گزارش دادند که بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که پای گانتش شکسته است.

این مقام صهیونیست اکنون تحت درمان است و قرار است در بیمارستان تل‌هشومیر آزمایشات بیشتری بدهد.

پیش از این «ایتامار بن‌ گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، وی روز گذشته با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

روز شنبه نیز خودرو «حییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی دچار حادثه شده بود. گفته شده پدر این وزیر در این سانحه مصدوم شده است.

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود