Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال قصد دارد طی روزهای آتی، اولین پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد پیر امریک اوبامیانگ را به این مهاجم گابنی ارائه دهد.

آرسنال قصد تمدید قرارداد ستاره گابنی اش را دارد و به همین منظور درصدد ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به وی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو از تلگراف، آرسنال قصد دارد اولین پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد را به پیر امریک اوبامیانگ ارائه دهد و می خواهد این مهاجم را متقاعد کند که توپچی ها آماده بازگشت به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس تحت هدایت میکل آرتتا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل آرتتا از وضعیت مبهم قرارداد اوبامیانگ ناراضی است و دوست دارد هر چه سریعتر وضعیت این بازیکن برای ماندن در تیم مشخص شود. آرتتا و اوبامیانگ رابطه نزدیکی باهم دارند. اوبامیانگ از بازی تحت نظر آرتتا لذت می برد و آرتتا علاقه مند است قرارداد ستاره تیمش تمدید شود.

با توجه به توصیه های آرتتا، آرسنال در حال نهایی کردن اولین پیشنهاد رسمی اش برای تمدید قرارداد اوبامیانگ است، که احتمالاً دستمزد 250 هزار پوندی در هفته به علاوه پاداش برای او در نظر گرفته شده است.

با پرداخت این مبلغ به اوبامیانگ، حقوق این بازیکن 31 ساله نسبت به قرارداد قبلی اش افزایش می یابد. حقوق پایه اوبامیانگ در حال حاضر 198 هزار پوند در هفته است که با تعداد خاصی بازی و گل، به طرز قابل توجهی افزایش می یابد، اما او هنوز با بسته دریافتی مسوت اوزیل که به 350 هزار پوند در هفته می رسد، فاصله زیادی دارد.

مبلغ فعلی بعید است که به تنهایی بتواند اوبامیانگ را برای تمدید قرارداد راضی کند. از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال یک سال باقی مانده است و حتی اگر این بازیکن نخواهد قراردادش را با آرسنال تمدید کند، دادن بازوبند کاپیتانی به اوبامیانگ می تواند وی را به تمدید قرارداد متقاعد کند.

اوبامیانگ که در ژانویه 2018 با هدف بازی در لیگ قهرمانان اروپا به آرسنال پیوسته بود، اکنون در تیمی بازی می کند که بدترین نتیجه اش در 25 فصل اخیر لیگ برتر انگلیس را تجربه می کند و همین موضوع می تواند به جاه طلبی های اوبامیانگ خدشه وارد کند.

قهرمانی در جام حذفی انگلیس و صعود به لیگ اروپا می تواند، بودجه نقل و انتقالاتی آرتتا را افزایش دهد که البته با فروش تعدادی از بازیکنان تیم هم می تواند بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

میکل آرتتا: از ماندن اوبامیانگ در آرسنال مطمئن هستم

دنی مورفی: تاتنهام و آرسنال باید هر کاری برای حفظ کین و اوبامیانگ انجام بدهند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای تمدید قرارداد قرارداد اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم